//
کدخبر: ۲۵۳۲۹۷ //
در اطلاعیه ای اعلام شد؛

ممنوعیت ورود به اماکن گردشگری و تاریخی کرمانشاه

اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه در اطلاعیه ای از ممنوعیت ورود به اماکن گردشگری و تاریخی استان خبر داد.

ممنوعیت ورود به اماکن گردشگری و تاریخی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

بازدید و ورود به اماکن گردشگری و تاریخی استان کرمانشاه ممنوع اعلام شده است.

اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع همه هم استانی‌ها و هم وطنان عزیز می‌رساند، در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح استان با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان، جهت حفظ سلامت شهروندان گرامی در ایام ۱۲ و ۱۳ فروردین و کل ایام اجرای طرح جداسازی اجتماعی تمامی اماکن تحت نظارت شامل محوطه جهانی بیستون و پارک جنگلی آن، محوطه تاریخی تاق بستان، معبد آناهیتا، تکایای معاون الملک و بیگلربیگی، سراب نیلوفر، مجموعه غار قوری قلعه، موزه‌ها و تمامی محوطه‌های تاریخی استان، مناطق نمونه گردشگری و روستاهای هدف گردشگری، حاشیه سدها، مجتمع‌های گردشگری، مراکز اقامتی و اقامتگاه های بوم گردی، رستوران‌های بین راهی و تمام تأسیسات گردشگری تعطیل بوده و ورود به این اماکن اکیداً ممنوع است.

همچنین یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه و تیم‌های بازرسی معاونت گردشگری استان ضمن نظارت جدی مستمر مانع هرگونه حضور و ورودی خواهند شد.

از هم استانی‌ها و هم وطنان گرامی خواهشمند است، جهت حفاظت از سلامت خود و سایر هموطنان از مراجعه به این اماکن جدا خودداری کنند.

امید که در این ایام که حفظ همدلی و همراهی با دستورات و توصیه‌های وزارت بهداشت یک اصل ضروری برای حافظت از جان هموطنان و عزیزانمان است در خانه بمانیم و به قطع زنجیره شیوع کرونا ویروس کمک کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۲۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان