//
کدخبر: ۲۴۸۲۴۶ //

‍ ‍ اعلام شیفت بندی کارکنان دستگاه های اجرایی در اجرای بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی/ مدیران مشمول این بخشنامه نمی شوند

‍ ‍ اعلام شیفت بندی کارکنان دستگاه های اجرایی در اجرای بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی/ مدیران مشمول این بخشنامه نمی شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه ضمن اشاره به لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا گفت: کارکنان دستگاه های اجرایی بر اساس بخشنامه معاون رییس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی برای ارائه خدمات شیفت بندی می شوند.

کریمی حفظ سلامت مردم و کارکنان را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: ارائه خدمات به موقع و مستمر نیز مهم است و این موضوع در اولویت برنامه ریزی مدیران قرار خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری افزود: بر اساس بخشنامه ابلاغی کارکنان ( به استثناء مدیران ) دستگاه های اجرایی (به استثناء نهادها و ادارات خدمات رسان، بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی) از تاریخ ٩٨.١٢.١٧ به صورت مناسب با حضور حداقل ٥٠ درصد از کارکنان به شرط عدم تعلل یا تأخیر در انجام امور مردم روزانه شیف بندی می شوند.

وی ادامه داد: کارکنان دارای شرایط جسمانی خاص یا بیماری در صورت صلاحدید مدیران می توانند وظایف محوله را به صورت دورکاری انجام دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در خاتمه تأکید کرد: مدیران مشمول شیفت بندی نمی شوند و باید مطالق ساعات کار قانونی در محل کار حضور داشته باشند و ضمناً مرخصی های مدیران نیز با دستور استاندار محترم تا پایان فروردین لغو شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: روابط عمومی استانداری کرمانشاه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۲۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان