//
کدخبر: ۲۴۷۸۰۱ //
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه خبر داد:

برگزاری کارگاه مقابله با کرونا برای پرسنل دامپزشکی شهرستان کرمانش

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: کارگاه آموزشی پیشگیری از بیماری‌های تنفسی به ویژه کرونا با حضور کارشناسان مرکز بهداشت برای پرسنل اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه برگزار شد.


برگزاری کارگاه مقابله با کرونا برای پرسنل دامپزشکی شهرستان کرمانش
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر ایرج کاکایی گفت: کارگاه آموزشی و توجیهی با هدف آشنایی با بیماری های مشترک بین انسان و دام، بیماری های تنفسی همچون کرونا و راه های مقابله و پیشگیری از آن در اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه برگزار و نکات بهداشتی ارائه و تاکید شد.

photo_2020-03-02_20-07-08

کاکایی آشنایی با بیماری کرونا، نحوه انتقال و راه‌های پیشگیری از آن را در راستای مبارزه با این بیماری مهم ارزیابی کرد و گفت: این کارگاه آموزشی و بهداشتی به صورت رایگان و با هدف ارتقای سلامت جامعه اجرایی و در این راستا به پرسش های پرسنل نیز پاسخ های لازم از سوی کارشناسان مرکز بهداشت داده شد.

این مسؤول با اشاره به لزوم آگاهی شهروندان در زمینه مقابله با انواع بیماری های احتمالی و تنفسی (به ویژه کرونا) با هدف جلوگیری از بروز هرنوع شیوع آن در جامعه، خاطرنشان کرد: توسعه و ارتقای سطح دانش مردم با علم روز دامپزشکی در حقیقت خدمات رسانی موثر و ایثارگرانه است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ضدعفونی اداره دامپزشکی شهرستان نیز اشاره و بیان کرد: گندزدایی و ضدعفونی بخش های مختلف اداره شامل راهروها، اتاق ها، سرویس های بهداشتی، سایر محل های پر تردد و قسمت هایی که بیشتر در تماس با دست هستند به صورت مرتب انجام می شود. وی ارائه اطلاعات به هر یک مراجعه کنندگان در خصوص راه های مقابله با انتقال و انتشار این ویروس واگیردار را، از دیگر اقدامات انجام گرفته عنوان کرد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه به اجرای گشت های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری ها، کشتارگاه ها و... در این شهرستان اشاره و تاکید کرد: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس 1512 و پل ارتباطی سامانه پیامکی 100010001512 اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۷۸۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان