//
کدخبر: ۲۴۷۵۵۳ //
‍ رییس اتاق اصناف کرمانشاه در تشریح اقدامات انجام شده در جلوگیری از ویروس کرونا

نانوایان به دلیل ارتباط نزدیک با مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند/ آموزش های لازم به کسبه و بازاریان داده خواهد شد

رییس اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت: ضروری است نانوایان به دلیل ارتباط نزدیک با مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند‌


نانوایان به دلیل ارتباط نزدیک با مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند/ آموزش های لازم به کسبه و بازاریان داده خواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا سلیم ساسانی رییس اتاق اصناف کرمانشاه اقدامات انجام شده اتاق اصناف را تشریح کرد و گفت : از آنجا که کسبه و بازاریان بیشترین ارتباط را با شهروندان دارند در راستای پیشگیری از شیوع آموزشهای لازم را از طریق اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف به بازاریان داده خواهدشد.

وی افزود: برخی نکات بهداشتی و ایمنی را صنوف باید رعایت کنند و بر اساس قانون نیز بازرسی دوره ای از آنها انجام شده و موارد لازم رعایت گردیده است.

رییس اتاق اصناف بیان داشت: با توجه به عدم برگزاری جلسات و گردهمایی ها، آموزش های لازم از طریق فضای مجازی و ارسال پیامک های آموزشی از طریق کانال اتاق اصناف به بازاریان و کسبه داده  خواهد شده است.

سلیم ساسانی تصریح کرد: اتاق اصناف همایش های اصناف و مرکز آموزش اصناف را فعلا تعطیل نموده است و ضروری است نانوایان به دلیل ارتباط نزدیک با مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند و در نحوه تحویل دادن نان به مردم مراقبت لازم را داشته باشند.

وی گفت: همچنین بازرسان اصناف با حضور در واحدهای صنفی و مغازه ها موارد لازم را در جهت جلوگیری از شیوع کرونا ویروس به صاحبان واحدها آموزش داده و نسبت به رعایت نکات ایمنی نیز نظارت و بازرسی لازم را علاوه بر نظارت بر افزایش بی رویه قیمت های برخی اقلام مورد نیاز همشهریان را انجام میدهند.

سلیم ساسانی افزود: انشالله  که دراستان با توجه به شرایط می توانیم با کمک افراد تاثیرگذار، معتمدین بازار، فعالین اجتماعی، اصناف و با درک متقابل و اعتماد به یکدیگر شرایط را مدیریت کرده و این بحران را نیز با همدلی و همکاری همچون مشکلات گذشته عبورنماییم. و ضمنا اعلام می نمایم که واحدهای صنفی استان در شرایط عادی بسر می برد و خدا را شکر جای هیچگونه نگرانی نیست و هرگونه دستوراالعمل بهداشتی نیز توسط کسبه رعایت میگردد ضمنا  کلیه  نمایشگاههای  فروش بهاره و گل  وگیاه نیز در  جهت سلامتی همشهریان عزیز کنسل گردید.

 وی  در پایان یادآور شد: از مدیریت ارشد استان ، سپاه پاسداران، ارتش، بسیج جامعه پزشکان و پرستاران، کسبه و بازاریان، اصحاب رسانه (در جهت اطلاع رسانی به موقع و آموزش های لازم از طریق فضای مجازی و کانالها مجاز و پایگاههای خبری)، صدا و سیمای مرکز کرمانشاه و نیز عموم همشهریان فهیم کرمانشاه قدردانی نموده و آرزوی صحت و سلامت برای یکایک همشهریان را دارم و از خداوند منان شفا و سلامتی بیماران را خواستارم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۷۵۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان