//
کدخبر: ۲۴۵۷۸۰ //
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

توزیع هرگونه غذای نذری دربقاع متبرکه استان کرمانشاه ممنوع شد

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از ممنوع بودن توزیع غذای نذری در بقاع متبرکه کرمانشاه خبر داد.


توزیع هرگونه غذای نذری دربقاع متبرکه استان کرمانشاه ممنوع شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام مهدی توسلی معاون فرهنگی اجتماعی  اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به لزوم جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه گفت : رعایت نکات بهداشتی در بقاع متبرکه استان کرمانشاه که پذیرای زائران عزیزهستند لازم الاجراست.

وی از ممنوع بودن توزیع غذای نذری در بقاع متبرکه کرمانشاه خبر داد و گفت: باتوجه به شرایط پیش آمده و لزوم پیشگیری از شیوع این بیماری، تا اطلاع بعدی توزیع هرگونه غذای نذری دربقاع متبرکه استان کرمانشاه ممنوع اعلام می گردد.

حجت الاسلام توسلی افزود: نسبت به ضدعفونی دستگیره ها، درب های ورودی و خروجی ضریح، مهر و جا مهری ها، و کلیه سطوح که در معرض تماس عمومی قرار دارند،  شستشوی مرتب وضوخانه و سرویس های بهداشتی،تهیه بُخور در محل بقعه و همچنین ضدعفونی کتب ادعیه و کتابخانه و چادرها نیز تمهیداتی درنظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی اوقاف کرمانشاه خاطرنشان کرد: دستکش به اندازه کافی در اختیار خدام گرفته و درنظر داریم ماسک نیز جهت زائران تهیه کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۷۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان