//
کدخبر: ۲۴۷۳۱۱ //

۲ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در سمنان بهبود یافتند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: ۲ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در سمنان بهبودیافته‌اند.

۲ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در سمنان بهبود یافتند
به گزارش فرتاک نیوز،

نوید دانائی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به انجام اقدامات و تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه و لزوم همراهی عموم مردم در این راستا اظهار داشت: سامانه 190 در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با داخلی 6 راه‌اندازی شده است و این سامانه با حضور کارشناسانه مجرب پاسخگوی تمامی سؤالات مردمی در مورد ویروس کرونا است.

وی افزود: از چهار موردی که در سمنان در حال حاضر مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند، 2 مورد بهبودیافته‌اند و 2 نفر دیگر در حال گذراندن مراحل و فرایند درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان کرد: همان‌طور که از طریق مختلف بارها در طی روزهای گذشته اطلاع‌رسانی شده است باید تمامی نکات بهداشتی لازم را به‌صورت فردی مراعات کنند.

دانائی عنوان کرد: دست دادن، روبوسی کردن، خوردن هر نوع ماده غذایی با دست‌های آلوده و قبل از شست و شوی دست‌ها و مالیدن دست‌های کثیف به چشم‌ها، دهان و بینی ازجمله مواردی است که در مبتلا کردن افراد به بیماری علی واگیردار اثرگذار است.

وی افزود: خودداری کردن از سفرهای غیرضروری ازجمله دیگر مواردی است که در شرایط کنونی مردم باید نسبت به این توصیه‌ها توجه کافی داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اظهار داشت: استرس و اضطراب و گوش سپردن به شایعات و دریافت اطلاعات و اخبار مربوط به ویروس کرونا از منابع غیر موثق در چنین شرایطی به ضرر سلامت و امنیت روانی و جسمانی و‌ بهداشتی تک‌تک افراد جامعه است.

بخش جدید بیمارستان کوثر با 34 تخت ویژه بیماران تنفسی افتتاح‌شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۷۳۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان