//
کدخبر: ۲۴۷۲۰۲ //

اظهارات هراتیان در خصوص تعویق مسابقات لیگ برتر

عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: مسئولان در رابطه با تعطیلی لیگ امروز و فردا تصمیم می‌گیرند تا دغدغه‌ها برطرف شود.

اظهارات هراتیان در خصوص تعویق مسابقات لیگ برتر
به گزارش فرتاک نیوز،

 زهره هراتیان در گفت و گو با رادیون جوان در خصوص تعطیلی لیگ برتر اظهار داشت: دغدغه تیم‌ها را درک می‌کنیم. برگزار نشدن این مسابقات تصمیمی است که ستاد مبارزه با کرونا، وزارت ورزش، وزارت بهداشت، گرفته‌اند. برگزار نشدن مسابقات لیگ برتر به تصمیمات AFC و فیفا بستگی دارد و این فقط بحث کشور ما نیست. من با همکارانمان در کره جنوبی صحبت کردم و آنها هم همین دغدغه را داشتند و تا زمانی که تصمیم لازم گرفته شود، همه تیم‌ها نکاتی را که سازمان بهداشت جهانی گفته است را رعایت کنند و آن هم بهداشت فردی است.

وی افزود: من از همه بازیکنان، مربیان و مدیرعاملان می‌خواهم نقش سربازانی را ایفا کنند که همراه کادر پزشکی روحیه را به جامعه بدهند. به دلیل اینکه یکی از دلایلی که می‌تواند ویروس در بدن رشد کند، ضعف سیستم ایمنی است و استرس و ترس این موضوع را تشدید می‌کند. ما باید در کنار هم با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی به مردم جامعه‌مان کمک کنیم.

هراتیان در خصوص اینکه چرا لیگ برتر به تعویق نمی‌افتد، عنوان کرد: این موضوع را باید مسؤولان تصمیم‌گیری کنند و فقط نظر کمیته پزشکی مطرح نیست و من می‌دانم این دغدغه مسؤولان است و امروز و فردا تصمیماتی در این رابطه می‌گیرند تا نگرانی‌ها برطرف شود.

وی در خصوص تدابیری که تیم‌های لیگ برتری برای مبارزه با ویروس کرونا باید بیندیشند، گفت: بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت که از طریق ایفمارک به تیم‌ها ابلاغ شده است، باید با هم دست ندهند و فاصله یک متری با هم را رعایت کنند و مسابقات بدون تماشاگر برگزار شود و طبق دستورالعمل نکات بهداشتی را رعایت کنند.

عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در رابطه با ورزش کردن در محیط‌های باز تأکید کرد: مطالعات از این ویروس کافی نیست. فقط عنوان شده است ورزش‌های هوازی انجام نشود، بهتر است ورزش‌ها را در خانه انجام دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۷۲۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان