//
کدخبر: ۲۴۶۶۹۱ //
‍ با حضور فرماندار سنقر و مسئولین سازمان جهاد کشاورزی؛

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی سنقر و کلیایی معرفی شد

طی مراسمی با حضور فرماندار سنقر و کلیایی و مسئولین سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ،سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سنقر و کلیایی معرفی شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی سنقر و کلیایی معرفی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در این مراسم با ابلاغ حکم رئیس سازمان توسط مدیر حوزه ریاست ، عبدالله خسروی بعنوان سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی سنقر و کلیایی منصوب و از زحمات فرشاد کلوند تقدیر بعمل آمد.

در ابتدای این مراسم معصومی زاده فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی با تشکر از زحمات فرشاد کلوند مدیر قبلی جهاد کشاورزی شهرستان سنقر و کلیایی گفت: مهندس کلوند مدیری توانمند و ارزشی است و تحولات مطلوبی را در کشاورزی سنقر و کلیایی رقم زد.

معصومی زاده سپس با تبریک انتصاب عبدالله خسروی بعنوان سرپرست جدید این مدیریت گفت ؛:ضرورت دارد با توجه به ظرفیت های کشاورزی سنقر و کلیایی توسعه کشاورزی این شهرستان همچون گذشته با اهتمام بیشتری دنبال شود.

در ادامه نماینده ولی فقیه مدیریت جهاد کشاورزی سنقر و کلیایی هم اظهار داشت: صبوری و اخلاق حسنه مهندس کلوند زبانزد خاص و عام است و ایشان کار را برای رضای خداوند انجام می داد.

وی با اشاره به آثار کار و تلاش مسئولین برای رضایت مردم و سپس خداوند گفت : مدیریت جهادی مهندس کلوند را فراموش نخواهیم کرد و انتخاب مهندس خسروی را نیز که مدیری مردمی و قاطع است به فال نیک می گیریم.

‍ مهندس کریمی زند مدیر حوزه ریاست سازمان هم در این مراسم گفت:کار جهادی می بایست در مجموعه کشاورزی استان به جد پیگیری شود

مهندس کریمی زند افزود:  تغییر و تحولات مدیریتی منشاء پویایی است و انتصاب سرپرست جدید این مدیریت در راستای توجه به پتانسیل های شهرستان سنقر و کلیایی انجام شده است.

وی سپس با اشاره برنامه دشمنان برای هدف قرار دادن اقتصاد کشور ایران گفت : با تلاش بخش قدرتمند کشاورزی کشور و مقوله مدیریت جهادی اجازه نخواهیم داد دشمنان نظام به خواسته خود برسند.

وی در ادامه با تشکر از زحمات فرشاد کلوند مدیر قبلی این شهرستان افزود : ظرفیت های کشاورزی سنقر و‌کلیایی بسیار متنوع است و از مهندس خسروی سرپرست جدید این شهرستان انتظار می رود این ظرفیت ها را بکار گیرد.

مهندس کریمی زند سپس به برنامه های کشاورزی استان شامل بهره وری منابع آب و خاک،توسعه گلخانه ها ،توسعه کشت زعفران ،ایجاد باغات مدرن ،ایجاد باغات در اراضی شیبدار و توسعه صنایع تبدیلی و ...اشاره کرد و افزود : کشاورزی اقتصادی و کشاورزان ثروتمند کشور را از نیاز به واردات محصولات کشاورزی بی نیاز خواهند کرد.

مهندس  فرشاد کلوند مدیر پیشین جهاد کشاورزی شهرستان سنقر و کلیایی هم در ادامه این مراسم بیان داشت: فرصت خدمت در مجموعه کشاورزی سنقر و کلیایی را به فال نیک می گیرم

 وی افزود: سعی کردم در طول مدت خدمتم عمل به قانون را سرلوحه کار خود قرار دهم و  با اشاره به ظرفیت های کشاورزی سنقر و کلیایی به ارائه گزارشی از روند تجمیع اراضی آبی به طول ۱۷۳۷ کیلومتر ، تهیه نقشه جوب های کشاورزی و اجرای خطوط انتقال آب به طول ۱۸۵ کیلومتر ، بازسازی قنوات ،توسعه کشت گلخانه ها،احداث باغات در اراضی شیبدار، و...پرداخت.

کلوند در پایان از حمایت های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، کارکنان،کشاورزان و مدیران شهرستان تقدیر بعمل آورد و برای مهندس خسروی در پذیرش مسئولیت جدید آرزوی توفیق نمود.

در ادامه این مراسم خسروی ضمن تشکر از حسن اعتماد رئیس و مجموعه سازمان گفت : با همت کارکنان این مجموعه کشاورزی سنقر و کلیایی را به جایگاه واقعیش هدایت خواهیم کرد.

 سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی سنقر و کلیایی تصریح کرد: رونق کشاورزی سنقر و کلیایی را رقم خواهیم زد.

مهندس خسروی سپس با اشاره به ضرورت تقویت منابع انسانی در این شهرستان به بیان برنامه های پیشرو پرداخت و گفت : ترویج کشاورزی پایدار،افزایش بهره وری باغات،افزایش تولیدات دامی ،توسعه کشت کلزا ،تقویت نظام نوین ترویج و..‌از جمله برنامه های این مدیریت در دوره جدید به حساب می آید.

 در پایان این مراسم حکم مهندس عبدالله خسروی قرائت و به وی اهداء شد و با اهداء لوح سپاس از زحمات مهندس فرشاد کلوند تقدیر بعمل آمد.

photo_2020-02-27_14-03-44

photo_2020-02-27_14-03-50

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۶۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان