//
کدخبر: ۲۴۳۶۶۱ //

جذب بیش از ۲۱۹ میلیارد ریال تسهیلات بخش مکانیزاسیون کشاورزی در شهرستان کرمانشاه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه از جذب بیش از ۲۱۹ میلیارد ریال تسهیلات بخش مکانیزاسیون کشاورزی در شهرستان کرمانشاه خبر داد.

جذب بیش از ۲۱۹ میلیارد ریال تسهیلات بخش مکانیزاسیون کشاورزی در شهرستان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس شهرام آشتاب مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت : بیش از ۲۱۹ میلیارد ریال تسهیلات بخش مکانیزاسیون کشاورزی در سال جاری تا مورخ ۲۳ بهمن ۹۸ در این شهرستان جذب شده است ، که این مبلغ برابر با ۵۰ درصد کل تسهیلات جذب شده استان می باشد.

مهندس آشتاب با اشاره به جذب اعتبارات خرید تراکتور ، کمباین و ادوات کشاورزی اظهار کرد : با جذب اعتبار یاد شده ،۱۱۵ دستگاه تراکتور متوسط و نیمه سنگین ، ۳دستگاه تراکتور باغی ، ۱۰ دستگاه کمباین و تعداد ۲۴۰ دستگاه ادوات دنباله بند در زیر بخش زارعی و باغی خریداری شده است .

وی با بیان اینکه تجهیز بخش کشاورزی این شهرستان به انواع تراکتور ، کمباین ادوات دنباله بند در راستای حمایت از کشاورزان و نوین سازی ناوگان مکانیزاسیون ادامه دارد  افزود : مسیر توسعه مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان کرمانشاه با جدیت دنبال می شود .

وی اظهار کرد : باید در جهت بالابردن میزان تولید ، کیفیت محصولات زراعی و باغی و افزایش بهره وری گام های اساسی برداشته شود و با استفاده از ماشین آلات و ادوات کشاورزی جدید می توان هزینه تولید محصولات کشاورزی و ضایعات آن را کاهش داد و برای حفظ آب و خاک ، باید به سمت و سوی استفاده از فناوری های جدید و بهره برداری از ماشین آلات نوین رفت .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۳۶۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان