//
کدخبر: ۲۴۶۴۱۳ //
با حضور فرماندار روانسر و مسئولین سازمان جهاد کشاورزی؛

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی روانسر معرفی شد

طی مراسمی با حضور فرماندار روانسر و مسئولین سازمان جهاد کشاورزی ،سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان روانسر معرفی شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی روانسر معرفی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در این مراسم، با ابلاغ حکم رئیس سازمان توسط مدیر حوزه ریاست ، سیاوش کهزادی بعنوان سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی روانسر منصوب و از زحمات سیامک الیاس پور تقدیر بعمل آمد.

در ابتدای این جلسه مصطفی زاده فرماندار شهرستان روانسر با تشکر از زحمات سیامک الیاس پور مدیر قبلی جهاد کشاورزی شهرستان روانسر گفت: تکریم و معارفه امری متعارف است و مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان در حل مشکلات حوزه عمل خود خوب عمل کرده است.

مصطفی زاده سپس با تبریک انتصاب سیاوش کهزادی بعنوان سرپرست جدید این مدیریت گفت : اخلاق و تواضع دو رکن اصلی خصوصیات رفتاری مهندس کهزادی است.

فرماندار روانسر در ادامه به ظرفیت های کشاورزی روانسر اشاره کرد و افزود : راه برون رفت از مشکلات موجود در شهرستان روانسر دو موضوع گردشگری و کشاورزی است.

در ادامه این جلسه مهندس کریمی زند مدیر حوزه ریاست سازمان به ارائه دیدگاههای خود پرداخت  و گفت: تغییر و تحولات مدیریتی منشاء پویایی است و انتصاب سرپرست جدید این مدیریت در راستای توجه به پتانسیل های شهرستان روانسر انجام شده است.

وی در ادامه با تشکر از زحمات سیامک الیاس پور مدیر قبلی این شهرستان افزود : ظرفیت های کشاورزی روانسر مثال زدنی است و از سرپرست جدید این شهرستان انتظار می رود این ظرفیت ها را بکار گیرد.

همچنین سیامک الیاس پور مدیر پیشین جهاد کشاورزی روانسر هم گفت : مرهون لطف مردم روانسر هستم و ضمن تشکر از زحمات فرماندار و حمایت های مردمی ،موضوع توسعه گلخانه ها و تجهیز اراضی به آبیاری تحت فشار را سیاست های کاربردی این مدیریت جهت شکوفایی کشاورزی روانسر برشمرد.

در پایان مهندس کهزادی سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی روانسر هم اظهار داشت: رونق کشاورزی روانسر را رقم خواهیم زد.

ایشان ضمن تشکر از حسن اعتماد رئیس سازمان گفت : بی گمان با حمایت فرماندار و مسئولین سازمان و کشاورزان رونق کشاورزی روانسر را رقم خواهیم زد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم فرماندار روانسر با اهداء لوح از زحمات سیامک الیاس پور تقدیر بعمل آورد.

photo_2020-02-26_13-09-20

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۴۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان