//
کدخبر: ۲۲۷۳۴۳ //
در روز یکشنبه صورت گرفت؛

بازدید فرماندار چرداول از روستاهای بخش مرکزی

الیاس فتاحی فرماندار چرداول در اولین سفر کاری خود به همراه بخشدار مرکزی و معاونین سیاسی وعمرانی از روستاهایی محروم بخش مرکزی بازدید کرد.

بازدید فرماندار چرداول  از روستاهای بخش مرکزی

به گزارش فرتاک نیوز، الیاس فتاحی فرماندار چرداول در اولین سفر کاری خود به همراه بخشدار مرکزی و معاونین سیاسی وعمرانی از روستاهایی محروم بخش مرکزی بازدید کرد.
در این بازدید ها که با حضور فرمانده سپاه بخشدار مرکزی معاونین فرماندار  و مسئولین  شهرستان  دهیاران  در روستاهای پشته کل کل،وامرز ومیوله برگزار شده بود  ضمن حضور وادای احترام به مقام شامخ شهدا و بازدید میدانی با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی به صورت جداگانه دیدار و در جریان روند خدمت رسانی و ظرفیت های هر یک از روستاها قرار گرفت.

در این دیدار دهیاران،اعضای شوراهای اسلامی و تعداد از معتمدین ضمن تقدیر از حضور فرماندار به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و مقرر گردید این مسائل با حضور دستگاههای متولی و مسوولین محلی طی جلسه ای بررسی و اقدامات لازم معمول گردد

فتاحی فرماندار شهرستان در این  بازدید اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون جهت توسعه،تجهیز واحداث طرحها وزیرساختهای عمرانی اعتباری بالغ بر۷۵۰ میلیون تومان در روستاهای بخش مرکزی هزینه شده است

او از همه مسولین مربوطه خواست تا بر ضرورت برطرف نمودن مشکلات این روستاها اهتمام جدی داشته باشند

رستم نیا بخشدار مرکزی شهرستان در گزارشی   از اختصاص اعتباری بیش از۲۵۰ میلیون ریال جهت اجرای طرح هادی در روستای پشته میوله خبرداد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۳۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان