//
کدخبر: ۱۲۵۴۲۰ //
دکتر علیرضا شهرستانی در بازدید از دومین نمایشگاه گلخانه:

باید جهاد کشاورزی به توسعه گلخانه‌ها در استان کرمانشاه توجه کند

دکتر علیرضا شهرستانی رئیس دفتر آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه در دومین نمایشگاه گل‌وگیاه استان کرمانشاه مشکلات گل‌خانه‌های را از نزدیک بررسی کرد.

باید جهاد کشاورزی به توسعه گلخانه‌ها در استان کرمانشاه توجه کند
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر شهرستانی در پنجمین روز از برگزاری دومین نمایشگاه گل و گیاه رئیس دفتر ضمن بازدید از این نمایشگاه پای درد دل غرفه‌داران و گلخانه‌داران نشست و مشکلات آنان را بررسی نمود.

photo_ (3)

رئیس دفتر آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه گفت: با توجه به این که تنها پنج گلخانه در کرمانشاه فعالیت می‌کنند، باید تعدا آنان افزایش داده شود و لازم است که شهرداری‌ها نیز گل‌و‌گیاه مورد نیاز خود را از این گلخانه‌ها تهیه نمایند.

دکتر شهرستانی ادامه داد: باید جهاد کشاورزی به توسعه گلخانه‌ها در استان کرمانشاه  بیشتر از این توجه  کند چون گلخانه‌ها علاوه بر درآمدزایی برای کشاورزی و مشکلات؛ مشکل بیکاری تعدادی از جوانان استان را حل خواهد کرد و از طرفی هم صنایع جانبی در این راستا فعال می‌شوند و بر اقتصاد کرمانشاه تاثیر مستقیم می‌گذارد.

او افزود: کرمانشاه از لحاظ کشاورزی می‌تواند به یکی از قطب‌های کشاورزی تبدیل شود و علاوه بر تولیدات  موادغذایی درصدی هم از نیازهای سایر مردم ملل مختلف در دنیا را تامین کند.

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۴۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان