//
کدخبر: ۲۴۶۴۲۱ //
معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه هشدار داد:

مردم مراقب افراد سارق به بهانه اخذ تست کرونا باشند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از مردم خواست تا مراقب مراجعه افراد سارق به درب منازل خود به بهانه اخذ تست بیماری کرونا باشند.

مردم مراقب افراد سارق به بهانه اخذ تست کرونا باشند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمدرضا آمویی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ممکن است پس از شیوع بیماری کرونا در کشور و انتشار آن در برخی استان ها، برخی افراد سودجو و سارق به این بهانه به درب منازل مردم مراجعه و اقدام به سرقت کنند.

وی افزود: از این رو عموم مردم کرمانشاه باید کاملا مراقب و هوشیار بوده تا در دام چنین افراد تبهکاری گرفتار نشده و فریب نخورند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: معمولا چنین افرادی به درب منازلی مراجعه می کنند که خانم خانه، افراد مسن و یا کودک و نوجوانی به تنهایی در منزل حضور دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این افراد پس از گشوده شدن درب منزل از این فرصت استفاده و دست به سرقت و یا سایر اعمال تبهکارانه می زنند.

وی تاکید کرد: مردم هوشیار باشند که فعلا قرار نیست هیچ کس از طرف مرکز بهداشت استان، شهرستان و روستا برای تشخیص بیماری کرونا به درب منازل مردم مراجعه کنند و شهروندان در صورت مواجهه با چنین موضوعی حتما به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ آمویی در پایان گفت: هرگونه اقدام و اطلاع رسانی در خصوص بیماری کرونا از قبل توسط دانشگاه علوم پزشکی از طریق صداوسیما و رسانه ها به مردم اعلام و عموم شهروندان در جریان آن قرار داده خواهند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۴۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان