//
کدخبر: ۲۴۶۱۴۳ //

اعلام تایید یک مورد تست مثبت کرونا در کرمانشاه/ بیمار پس از بهبودی ترخیص شده است

دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تایید یک مورد تست مثبت کرونا در کرمانشاه خبر داد و گفت: بیمار پس از بهبودی ترخیص شده است.

اعلام تایید یک مورد تست مثبت کرونا در کرمانشاه/ بیمار پس از بهبودی ترخیص شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر ابراهیم شکیبا اظهار داشت: همانگونه که‌پیش بینی می گردید و برآوردهای علمی نشان می داد که احتمال ابتلا به ویروس کرونا در استان کرمانشاه دور از انتظار نیست ، پس از ارسال نمونه های متعدد از موارد مشکوک به کرونا و انجام آزمایش های مربوطه و اعلام موارد منفی ، توسط آزمایشگاه تخصصی در تهران،  امروز یک‌ مورد تست ابتلا به ویروس کرونا در کرمانشاه مثبت اعلام گردید.

وی افزود: بیمار مذکور که تحت مراقبت سیستم‌درمانی بود ، پس از اقدامات درمانی و مراقبتهای پرستاری خوشبختانه بهبودی یافته و در حال حاضر از بیمارستان ترخیص شده است .

ای مقام مسئول بیان داشت: این فرد و خانواده وی که اخیرا به قم مسافرت نموده اند ، در برنامه اقدامات بهداشتی قرار گرفتند که خوشبختانه اعضای خانواده ، مشکلی در زمینه علایم ابتلا به ویروس را نداشتند.

شکیبا تصریح کرد: این دانشگاه وظیفه خود میداند در اولین فرصت اطلاعات مربوط به بیماری کرونا را صادقانه با مردم در میان بگذارد و انتظار دارد ، مردم خادمان حوزه سلامت را مورد اعتماد و وثوق خود بدانند و به شایعات و سخنان غیر مستند که موجب تشویش و‌ اضطراب عمومی می گردد ، توجهی ننمایند.

معاونت بهداشتی دانشگاه افزود: انتظار ما کماکان رعایت نکات بهداشتی و مراقبت از سلامت خود و خانواده تان در عین آرامش و آگاهی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۱۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان