//
کدخبر: ۲۴۳۱۲۴ //

رئیس عقیدتی ـ سیاسی ناجا: یکی از اصول قطعی انقلاب اسلامی نفی استکبار و سلطه است

رئیس عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی گفت: انقلاب اسلامی نه بزرگ به نظامی سلطنتی، فاسد و فاجر بود و یکی از اصول قطعی آن نفی استکبار و نظام سلطه است.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی ناجا: یکی از اصول قطعی انقلاب اسلامی نفی استکبار و سلطه است
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی امشب در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن در مسجد جامع امام خمینی(ره) قوچان اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک ضرورت قطعی و پاسخ به یک نیاز واقعی برای کشور، منطقه و جهان اسلام بوده است.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی با بیان اینکه قرن ۲۰ قرن انقلاب‌ها و قرن ۱۹ قرن مقابله با دین و تحقیر آن به‌شمار می‌رود، افزود: غرب در قرن ۱۹ این مسئله را جا انداخته بود که دین مایه عقب‌ماندگی و عدم پیشرفت بوده همان‌گونه که امروز غرب با ابزار رسانه‌ای و عملیات روانی در عراق به‌دنبال جدایی دین از سیاست است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین علت‌های تغییر ایدئولوژی سازمان مجاهدین رسیدن به این باور بود که اسلام مایه عقب‌افتادگی است و آموزه‌های آن نمی‌تواند یک حرکت فراگیر و بنیادین باشد، بیان کرد: امروز نیز یکی از دعواهای قطعی در این حوزه است که عده‌ای می‌گویند دین باید از سیاست جدا بوده و تجربه ۴۰ ساله انقلاب ناموفق است و عده‌ای نیز بر این تأکید دارند که دین از عرصه سیاست کنار نهاده نمی‌شود.

ادیانی با یادآوری اینکه در قبل از پیروزی انقلاب با همه توان با دین مقابله می‌کردند، تصریح کرد: دین در آن دوران نه‌تنها از صحنه سیاست کنار نهاده شد بلکه قرآن نیز به‌معنای واقعی مهجور بود و وضع جهان اسلام هم بهتر از این نبوده و ایدئولوژی‌ها بر اساس مفاهیم چپ‌گرایانه و مارکسیستی پیاده می‌شد.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی با تأکید بر این سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه پس از بعثت پیامبر گرامی اسلام(ص) درخشنده‌ترین پدیده اجتماعی پدیده انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: در چنین شرایطی که دین از صحنه سیاست و فردیت کنار نهاده شده بود امام خمینی(ره) با تغییری نو و بدیع در آموزه‌های دین و باور به مردم انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

وی با بیان اینکه امروز نیاز به بازخوانی تاریخ انقلاب وجود دارد که امام(ره) چگونه به مردم تکیه کرده و آن‌ها را حرکت داد، افزود: انقلاب اسلامی بدون اتکا به قدرت شرق و غرب و با انگیزه‌های دینی و اسلامی پیروز و قانون اساسی هم بر کلمه توحید بنانهاده شد.

ادیانی با اشاره به این موضوع که امام(ره) آموزش داد که منفورترین کلمه شاهنشاهی است اما امروز عده‌ای این خاندان فاسد و منحوس را تکریم می‌کنند، بیان کرد: بزرگ‌ترین کار امام خمینی(ره) یک نه بزرگ به‌نظام شاهنشاهی، استعمار و استکبار بود و انقلاب اسلامی را با حضور مردم در حساس‌ترین منطقه به ثمر نشاند.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی هم نه بزرگ به‌نظام سلطنتی فاسد و فاجر بوده و یکی از اصول قطعی آن نفی استکبار و سلطه است، تصریح کرد: راه نجات کشور ترویج خط و راه امام(ره) بوده است.

وی با بیان اینکه امام(ره)جز بهروزی، پیشرفت و سعادت این ملت و دفاع از محرومان نیاندیشیده و عمل نکرد، خاطرنشان کرد: ملت ایران تا به امروز به وظیفه خود به‌درستی عمل کرده است و این نوبت مسؤولان بوده که صادقانه و خالصانه به مردم شریف ایران خدمت کنند و قدردان آن‌ها باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۳۱۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان