//
کدخبر: ۱۶۵۳۱۹ //

مهدی چمران: انقلاب اسلامی ما را متحول کرد؛ به عقب بر نمی‌گردیم

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به پایش مردم در دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی ما را متحول کرد، نباید به عقب برگردیم، کار ما مقاومت در برابر دشمنان و تحرک بیشتر این انقلاب است.

مهدی چمران: انقلاب اسلامی ما را متحول کرد؛ به عقب بر نمی‌گردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی چمران عصر امروز در همایش تجلیل از فجرآفرینان انقلابی استان گلستان در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان  اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما را متحول کرد مردم در دفاع مقدس پایش شدند، نباید به عقب بازگردیم کار ما مقاومت در برابر دشمنان و مخالفان و ایستادگی و تحرک بیشتر این انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه عملکرد برخی مسؤولان موجب نارضایتی مردم شده است، تصریح کرد: کسانی که دل بستند روزی در ایران حکومت کنند آرزویشان را به گور خواهند برد و مطمئن باشید آنها همان کسانی هستند که زودتر از همه به چوبه‌دار آویخته می‌شوند.

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بر لزوم وحدت حول محور ولایت تاکید کرد و افزود: اگر همه حول محور الهی جمع شویم آن  وقت همه مسلمانان وحدت پیدا خواهند کرد.

* دشمنان باید همیشه در اختلاف باشند/ رضاخان هر چیز خوبی که یک فرد بی‌سواد هم نمی‌توانست امضأ بکند صاحب شد

چمران با اشاره به اینکه دشمنان باید همیشه در اختلاف باشند، ادامه داد: جنگ های اول و دوم را کشورهای متمدن به وجود آوردند و باعث کشتار میلیون‌ها انسان شدند اینها همان کسانی هستند که دم از انسانیت می‌زنند.

وی با بیان اینکه بدون نور امکان حیات وجود ندارد، افزود: خداوند انسان ها را با قرآن از ظلمت و تاریکی نجات داد و پیامبر آنها را به هدایت و یکتاپرستی رهنمون کرد.

عضو کمیته استقبال از امام راحل ابراز کرد: بعد از نبی مکرم اسلام، امام راحل این حرکت بزرگ را در تاریخ تکرار کردند و ملت ایران از جهل بیرون آمد.

وی از رضاخان به عنوان چهره قلدر و نمود استبداد یاد کرد و افزود: رضاخان هر چیز خوبی که یک فرد بی‌سواد هم نمی‌توانست امضأ بکند صاحب شد، پسرش هم با استبداد تمام و با نوکری آمریکا قدرت را به دست گرفت.

چمران یادآور شد: رضاخان فردی دیکتاتور برای مردم ایران و فردی نوکر برای آمریکا بود او همیشه در مقابل آمریکا ذلیل بود.

وی با اشاره به فراز و نشیب‌های انقلاب اسلامی ابراز کرد: گرچه هنوز مشکلاتی در کشور وجود دارد اما بسیار تحول شگرفی نسبت به قبل از انقلاب پیدا کردیم.

نایب رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امام پرچم انقلاب را برافراشت، گفت: مردم پشت سر. امام خمینی (ره) قرار گرفتند و این نظام به پشتوانه ولایت موفقیت‌های زیادی را پشتسر گذاشته است.

چمران با برشمردن تحویلات عظیم انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز ایران در زمینه تکنولوژی، نانو، باشگاه فضایی به جایگاه خوبی دست یافته و در زمینه سلول‌های بنیادین جزو 10 کشور برتر دنیاست.

وی با اشاره به اینکه ایران بزرگترین جهش را در تولید مقالات علمی دارد، ادامه داد: اگر دولتمردان به جوانان میدان بدهند همه فازهای نفت و گازی را می‌توانیم بهتر از این شرکت‌های فرانسوی و انگلیسی که بارها بر سرمان کلاه گذاشتند و کار را رها کردند، اداره کنیم و بسازیم.

پیشرفت‌های فیزیکی در این 40 سال بسیار ارزنده است

چمران؛ پیشرفت‌های فیزیکی در این 40 سال را بسیار ارزنده خواند و گفت: امروز ما موشک نقطه زن داریم که دشمن را به هراس انداخته است در زمینه زیردریایی، تانک، ضد هوایی، پهپاد، زرهی به افتخارات زیادی دست پیدا کردیم.

وی با اشاره به نقش آفرینی دانشمندان جوان ایرانی در ارتقاء توان دفاعی تصریح کرد: ما توانستیم قدرت دفاعی خودمان را در جنگ افزایش دهیم و بعد از جنگ با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری به قدرت دفاعی بازدارنده دست پیدا کردیم اینها نمونه تحولات بعد از انقلاب است که باید به آن افتخار کنیم.

نایب رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما از درون، معنویات و نفوس خودمان متحول شدیم، ابراز کرد: انقلاب اسلامی، امام، مکتب، ایدئولوژی توانست این انقلاب را متحول کند.

چمران با بیان اینکه ملت ایران در جنگ تحمیلی پایش شدند، گفت: جوانان به جبهه رفتند با دشمنان می‌جنگیدند اما از نماز شب غافل نمی‌شدند این تحولات موجب پیشرفت انقلاب اسلامی شده است.

* انقلاب اسلامی طی 40 سال هر چه جلوتر رفته به تحولات بزرگتری دست پیدا کرده است

وی با تصریح اینکه انقلاب اسلامی طی 40 سال هر چه جلوتر رفته به تحولات بزرگتری دست پیدا کرده است، افزود: گاهی اشتباهاتی داشتیم، شاید برخی مسؤولان اعتقاد چندانی به انقلاب نداشته باشند اما جامعه به اعتقادات عمیق دینی دست پیدا کرده است، گاهی ریزش‌هایی در انقلاب داشتیم اما رویش‌های انقلاب بیشتر بوده است.

نایب رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی بر لزوم توجه مسؤولان به زندگی مردم تاکید کرد و افزود: اوایل انقلاب اشرافی‌گری و ثروت‌اندوزی بین مردم وجود نداشت، مردم خون خود را برای انقلاب تقدیم می‌کردند، این انقلاب تحول زیادی در جامعه اسلامی به ارمغان آورده است.

چمران با تاکید بر اینکه اوج تحول انقلاب اسلامی در دفاع مقدس رقم خورد، تصریح کرد: باید این روند تحولی را حفظ کنیم و جلو ببریم، نباید هیچگاه به عقب برگردیم، کار ما مقاومت در برابر دشمنان، مخالفان و ایستادن و تحرک بیشتر انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه مخالفت دشمنان به خاطر موشک نیست، گفت: اگر روزی موشک نداشتیم باز هم با آمریکا بر سر موشک‌هایمان مذاکره نمی‌کردیم.

* عملکرد برخی مسوولان موجب نارضایتی مردم شده است

نایب رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی با بیان اینکه عملکرد برخی مسوولان موجب نارضایتی مردم شده است، ابراز کرد: زمانی که مردم ناراضی شوند فکر نمی‎کنند این کیست و آن کیست؟.

چمران با اشاره به اینکه رسانه‌های بیگانه هجمه زیادی به اسلام و مکتب دینی وارد می‌کنند، گفت: پایه انقلاب اسلامی در مکتب ما نهفته است و اعتقادات دینی سبب شده تا به پیشرفت و تعالی دست پیدا کنیم.

وی شهادت‌طلبی را برنده‌ترین سلاح انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمن چشم طمع به مکتب، ولایت و تسلیحات ما دارد اگر یکی از اینها دچار خدشه شود دچار آسیب خواهیم شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۵۳۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان