//
کدخبر: ۱۶۲۷۹۳ //

نقدی: ایران با پیروی از ولایت فقیه از توطئه‌ها عبور کرده است

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف گفت: امروز با نگاه به کارنامه انقلاب مشاهده می‌کنیم که دستاوردهای خوبی حاصل شده و از عملکرد انقلاب در هیچ مقطعی شرمنده نیستیم.

نقدی: ایران با پیروی از ولایت فقیه از توطئه‌ها عبور کرده است
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار نقدی شامگاه پنجشنبه در دیدار آیت الله مصباح یزدی که در سالن جلسات مؤسسه امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: علی‌رغم دشمنی‌های استکبار و تهاجم فرهنگی پیشرفت‌ها و دستاوردهای خوبی حاصل شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی افزود: 275 شبکه رادیو و تلویزیونی توسط دشمن به‌زبان فارسی ایجاد شده است که در حال تولید برنامه است، علاوه بر آن در کانال‌های اجتماعی و سایت‌ها نیز در حال فعالیت علیه ایران هستند.

نقدی تبعیت از ولایت فقیه را مورد تأکید قرار داد و گفت: در این چهل سال کشورمان بدون توطئه نبوده و خوشبختانه با همه توطئه‌ها در پرتو ولایت پیروز و موفق عمل کرده و دستاوردهای خوبی کسب کردیم و به‌دست آوردیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: جنبش مردمی پاسداشت چهل‌ساله انقلاب با همت برخی فرهیختگان تشکیل شده است و هر هفته گزارشی در یکی از موضوعات به مردم ارائه می‌دهد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: بیشتر انقلاب‌ها پیروز نشدند بلکه شکست خوردند و آن‌هایی هم که پیروز شدند دوام نداشتند و نتوانستند خود را حفظ کنند ولی انقلاب ما تداوم داشت.

سردار نقدی با بیان اینکه "امروز رهبری داریم که صد درصد مبانی و اصول امام راحل را پاسداری کرده و می‌کنند"، گفت: مردم‌سالاری ما در دنیا و نیز حاکمیت ولایت ما بی‌نظیر بوده است، امام راحل بارها فرمودند که حفظ پیروزی از کسب آن سخت‌تر است.

وی راجع به آثار و برکات انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف ابراز کرد: امروز با نگاه به کارنامه انقلاب مشاهده می‌کنیم که دستاوردهای خوبی حاصل شده و از عملکرد انقلاب در هیچ مقطعی شرمنده نیستیم.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: ملت ایران از این دستاوردها به‌خوبی استفاده کرده و پیشرفت‌های خوبی نصیب کشورمان شد و با همه تهاجم‌های دشمن موفق عمل کردیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۲۷۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان