//
کدخبر: ۱۶۴۸۰۴ //

شب موسیقی انقلاب در اراضی عباس آباد برگزار می شود

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد از برگزاری شب موسیقی انقلاب اسلامی - آثار و قطعات فاخر ملی ایران- با عنوان «چلچله» در اراضی عباس آباد خبر داد.

شب موسیقی انقلاب در اراضی عباس آباد برگزار می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش روز شنبه از روابط عمومی و امور بین الملل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، سید محمد حسین حجازی در این باره اظهارداشت: این برنامه 15 بهمن ساعت 18 در سالن خلیج فارس مجموعه برگزار می شود.
وی اضافه کرد: در شب موسیقی انقلاب آثار و قطعات فاخر ملی ایران در سه بخش سرود، موسیقی سنتی ایران و موسیقی ارکسترال ( قدیمی و جدید) به روی صحنه خواهد رفت.
وی افزود: قطعه «پیروزی»، سرو آزاد»، «رزم آوران' و 'ایران ایران' در ژانر سرود توسط ماریا تقدسی، قطعه 'سپیده' ، 'رزم مشترک'، 'شب نورد' در بخش موسیقی سنتی ایران با تنظیم سلمان سالک و اجرای وحید تاج و قطعات 'ایران جوان' ، 'معمای شاه' ، 'از خون جوانان وطن'، 'ای ایران' و 'خوشه چین' توسط سالار عقیلی بازخوانی خواهد شد.
به گفته حجازی این اجرا توسط 98 نوازنده شامل 60 نوازنده در ارکستر سمفونیک، 8 نوازنده سازهای ایرانی و 30 نفر گروه با رهبری استاد همایون رحیمیان برگزار می شود.
مدیرعامل منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد عنوان کرد: مدت زمان اجرای قطعات 80 دقیقه بوده و این اجرا به نوعی حضور موسیقایی هنرمندان موسیقی در انقلاب ایران اسلامی محسوب می شود.
براساس این گزارش، پس از اجرای ارکستر سازهای ملی ایران توسط محمد معتمدی در بوستان آب و آتش، این دومین اقدام منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در حوزه موسیقی است که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اراضی عباس آباد (باغ موزه دفاع مقدس) برگزار می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۸۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان