//
کدخبر: ۱۶۲۸۴۴ //

امام جمعه موقت ساری: ملت ایران ۲۲ بهمن تاریخی را رقم می‌زنند

امام جمعه موقت ساری با اشاره به بازخوانی اهداف انقلاب گفت: ملت ایران ۲۲ بهمن تاریخی را رقم می‌زنند.

امام جمعه موقت ساری: ملت ایران ۲۲ بهمن تاریخی را رقم می‌زنند
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با دعوت مومنان به تقوای الهی اظهار داشت: انسان مومن و متقی برای رسیدن به فلاح و رستگاری باید همواره ثابت قدم و استوار باشد.

وی افزود: ملت ایران همواره در مسیر ایثار و شهادت گام برداشته و در مقابل سختی‌ها و مشکلات زندگی ثابت قدم پای ارزش‌های خود باقی می‌ماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه ملت ایران بار دیگر در 22 بهمن امسال حماسه‌ای تاریخی را رقم خواهند زد و پرشورتر از سال‌های گذشته در این راهپیمایی عظیم شرکت می‌کنند.

یوسف‌پور با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی مسئولان باید در چهل سالگی انقلاب پررنگ‌تر شود، افزود: دشمنان برای 22 بهمن امسال و خدشه‌دار جلوه کردن جشن پیروزی انقلاب برنامه‌های متعددی تدارک دیدند.

وی با تاکید بر هوشیاری بیشتر ملت در برابر توطئه‌های استکباری، تاکید کرد: حضور پرشور ملت در 22 بهمن امسال نقشه‌های استکباری را نقش برآب می‌کند.
امام جمعه موقت ساری با اشاره به در پیش بودن حماسه ششم بهمن سال 60 مردم آمل از این حماسه به عنوان ماندگارترین حماسه تاریخ این سرزمین یاد کرد و گفت: نقش مردم هزار سنگر انقلاب در تحکیم پایه‌های انقلاب اثرگذار بوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۲۸۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان