//
کدخبر: ۲۳۷۵۵۴ //
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

مجاهدت های پلیس راه ایجاد هرگونه ناامنی در کشور را بسته است

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با غیرقابل انکار دانستن نقش و جایگاه پلیس در اقتدار و امنیت کشور، گفت: با مجاهدت های کارکنان نیروی انتظامی راه برای هرگونه ناامنی توسط دشمنان انقلاب و آشوب طلبان در کشور بسته شده است.

مجاهدت های پلیس راه ایجاد هرگونه ناامنی در کشور را بسته است
به گزارش فرتاک نیوز،

ماموستا ملا "محمد محمدی" در دیدار با جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: حضور پلیس در جامعه همواره اطمینان بخش خاطر مردم و باعث دلگرمی و مایه امید همه افراد جامعه بوده است.

وی ادامه داد: در جریان اغتشاشات 2 ماه پیش اگر حضور به موقع پلیس در صحنه و برخورد قاطعانه با اجیر شدگان دشمنان انقلاب و عده ای جوان فریب خورده نبود اتفاقات بدتری در کشور رخ می داد اما تلاش های ماموران نیروی انتظامی جلوی خسارت های بیشتر را گرفت.

ماموستا محمدی تصریح کرد: امروز دشمن به هر حیله ای متوسل می شود تا بتواند به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزند ولی با رهبری بی نظیر مقام عظمای ولایت، بصیرت مردم و حضور مقتدرانه نیروهای مسلح از جمله پلیس توطئه های آنان همگی خنثی شده است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه ترور و به شهادت رساندن سپهبد حاج قاسم سلیمانی را نیز یکی دیگر از توطئه های دشمنان عنوان و اظهار کرد: آنها به خیال خود با این کار شنیع می توانند عزم و اراده مردم ایران را در حمایت از انقلاب و رهبری کم کنند اما دقیقا برعکس چیزی که آنها تصورش را داشتند، اتفاق افتاد.

وی گفت: تشییع میلیونی و باشکوهی که از پیکرهای مطهر شهدای مقاومت در عراق و شهرهای مختلف کشور صورت گرفت خلاف خواسته سردمداران استکبار را متجلی ساخت و رعب و وحشتی مضاعفتر از قبل به جان آنها انداخت.

ماموستا محمدی افزود: مراسم تشییع شهید سلیمانی و همرزمانش تبدیل به صحنه انسجام و اتحاد ملی شد تا جایی که غرب و رسانه هایشان نتوانستند از آن چشم پوشیده و مجبور شدند به شکست سیاست های استکباری و تروریستی خود اعتراف کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: البته رزمندگان اسلام در سپاه پاسداران انتقام سختی از جنایتکاران آمریکایی گرفته و با موشک باران مقرهای آنان درس بزرگی به رئیس جمهور آمریکا و همپیمانانش دادند.

وی در پایان تاسف و تسلیت خود را نیز بابت سقوط هواپیمای مسافربری که روز چهارشنبه هفته پیش به اشتباه مورد اصابت قرار گرفت و به شهادت جمعی از هموطنان انجامید نیز اعلام کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۵۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان