//
کدخبر: ۲۳۶۶۷۵ //

کارآفرین همدانی دبیر کنگره بین‌المللی «شهید تهرانی‌مقدم» شد!

اولین کنگره بین المللی شهید سرلشکر حسن طهرانی مقدم با عنوان "شهید اقتدار" برگزار می‌شود.

کارآفرین همدانی دبیر کنگره بین‌المللی «شهید تهرانی‌مقدم» شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر سید مجتبی حسینی، کارآفرین همدانی که عضو انجمن مدیریت ایران و مدرس دانشگاه نیز است، به عنوان دبیر این کنگره بین المللی با اعلام این خبر اظهار داشت : این برنامه علاوه بر تبیین رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهید حسن طهرانی مقدم به عنوان یکی از بنیان گذاران اصلی صنایع موشکی جمهوری اسلامی ایران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال ارائه راهکارهایی جهت حل مشکلات و کمبودهای کشورعزیزمان ایران در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و مذهبی خواهد بود.

دکتر حسینی توضیح داد: اولین کنگره بین المللی شهید اقتدار ، در روز سه شنبه مورخ 28/8/98 همزمان با هشتمین یادواره بزرگداشت شهید طهرانی مقدم در مراسم یاد شده افتتاح شد.

او اضافه کرد: این کنگره در دوبخش عمومی و علمی برگزار می شود که اهم محورهای بخش عمومی عبارتند از :

1-خودباوری ، کارآفرینی، خودکفایی و مدیریت جهادی

2-بیداری اسلامی ، جبهه مقاومت و گام دوم انقلاب

3-اخلاص ، ایثار و شهادت

و متقاضیان شرکت در کنگره می توانند آثار مدنظر و مرتبط با بخش های مختلف کنگره را بصورت ارائه مقاله، طرح صنعتی، نقاشی، شعر، قصه، دلنوشته، فیلم کوتاه، انیمیشن، پادکست، سخنرانی و پوستر برای دبیرخانه کنگره شهید اقتدار ارسال کنند.

در بخش علمی کنگره نیز، هشت محور پژوهشی تعیین شده است که متقاضیان شرکت در این بخش می‌توانند مقالات و طرح‌های پژوهشی خود را در یک از محورهای ذیل برای دبیرخانه کنگره ارسال کنند:

1-تکنولوژی های نوین در صنعت هوافضا

2-تکنولوژی های نوین در صنعت تجهیزات پزشکی

3- فناوری های نوین در صنایع فولاد و آهن

4- فناوری های نوین ورزشی

5- تکنولوژی های نوین در صنعت نفت و پالایشگاه

6- نقش امنیت دفاعی و توان نظامی در ارتقای منافع ملی یک کشور

7- تاثیر تقویت محور مقاومت در افزایش اقتدار جهان اسلام

8-اگر شهید حسن طهرانی مقدم در زمان فعلی حضور داشتند چه راهکارهایی برای مسائل مربوط به حوزه های اقتصادی، صنعتی، ورزشی ، سیاسی و فرهنگی ارائه می‌کردند؟

دکتر حسینی در پایان تأکید کرد: با توجه به عضویت افراد صاحب نام و متخصصان با تجربه و دلسوز در حوزه های مختلف کنگره شهید اقتدار، طرح‌ها و مقالات ارسال شده ، توسط هیأت داوران بررسی و در مراسم اختتامیه به آثار منتخب، لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

شایان ذکر است اختتامیه کنگره شهید اقتدار در اواخر تیرماه سال 1399 برگزار خواهد شد و مهلت ارسال آثار تا تاریخ 28/2/99 می باشد که متقاضیان می‌توانند آثار و مقالات خود را تا تاریخ یاد شده از طریق پست الکترونیکی info@tehranim.ir برای دبیرخانه کنگره شهید اقتدار ارسال کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۶۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان