//
کدخبر: ۲۱۹۸۳۹ //

نباید اشتباه خود را با اشتباهات دیگران توجیه کنیم

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه نباید اشتباه خود را با اشتباهات دیگران توجیه کنیم، گفت: اصلاح ساختار اداری و حاکم کردن نظم، همکاری و مسئولیت‌پذیری در ادارات ربطی به تحریم و فشارهای خارجی ندارد و این کار باید توسط خود ما انجام شود.

نباید اشتباه خود را با اشتباهات دیگران توجیه کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 حمیدرضا قاسم زاده امروز در سفر به شهرستان آذرشهر، ضمن بازدید از فرمانداری این شهرستان و بخشداری گوگان وممقان، مسائل و مشکلات اداری آن را در نشستی با حضور فرماندار و کارکنان فرمانداری بررسی کرد.

وی در این نشست گفت: آذرشهر جایگاه ویژه ای در اقتصاد استان دارد و با وجوداینکه هیجدهمین شهرستان استان از نظر وسعت است ولی از نظر فعالیت های اقتصادی فوق العاده مهم است.

قاسم زاده افزود: آذرشهر در بعضی از صنایع و محصولات کشاورزی جایگاه ویژه ای دارد که نتیجه تعامل فرمانداری با مردم و فراهم کردن بسترهای قانونی برای فعالیت های اقتصادی است.

وی همچنین به توانمندی‌های اقتصادی بخش ممقان اشاره کرد و گفت: ممقان یکی از موفق‌ترین شهرها در زمینه اشتغال است که نرخ رشد بیکاری آن منفی است.

وی افزود: بیش از 1300 کارگاه نخودپزی در این شهر مشغول فعالیت هستند و این صنعت در این منطقه کاملا بومی است که باید از این ظرفیت در راستای رونق اقتصادی استفاده کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های کم‌نظیر کشور در عرصه‌های مختلف، گفت: جمهوری اسلامی ایران صاحب 7 درصد ذخایر معدنی جهان و منابع عظیم زیرزمینی و موقعیت استثنایی جغرافیایی است؛ اما ساختار معیوب اداری اجازه استفاده بهینه و کامل از این ظرفیت‌ها را تاکنون نداده است.

قاسم‌زاده افزود: ساختار اداری کشور که میراث صدها سال گذشته است، کارمندان دستگاه‌ها را به سمت تقابل با قانون، کم‌کاری و اعمال نگرش‌های فردی سوق داده است.

وی با بیان اینکه نباید اشتباه خود را با اشتباهات دیگران توجیه کنیم، افزود: اصلاح ساختار اداری و حاکم کردن نظم، همکاری و مسئولیت‌پذیری در ادارات ربطی به تحریم و فشارهای خارجی ندارد و این کار باید توسط خود ما انجام شود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه ریشه عملکرد هر فرد به باورهای او برمی‌گردد، گفت: اگر اعتقاد درونی به حل مشکلات داشته باشیم مشکلات حل خواهد شد که این روحیه نیز ریشه فرهنگی داردو باید روی آن کار شود.

فرماندار آذرشهر و تعدادی از کارکنان این فرمانداری نیز در این نشست به بیان برخی از مسائل و مشکلات اداری و کاری پرداختند و سپس مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی توضیحات لازم در خصوص مسائل مطرح شده را بیان کردند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی پیش از این نشست از بخش‌های مختلف فرمانداری آذرشهر و بخشداری‌های گوگان و ممقان بازدید و با کارکنان آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۸۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان