//
کدخبر: ۲۱۵۹۳۹ //

بارش باران در برخی استان‌های جنوبی و شمالی طی سه روز آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از رشد ابر و بارش پراکنده در استان‌های شمالی و جنوبی کشور طی سه روز آینده خبر داد.

بارش باران در برخی استان‌های جنوبی و شمالی طی سه روز آینده
به گزارش فرتاک نیوز،

احد وظیفه اظهار کرد: طی سه روز آینده طی ساعات بعد ازظهر در ارتفاعات جنوبی استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و شرق هرمزگان رشد ابر گاهی بارش پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با بیان این که امروز (۴ مهر) با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر به تدریج از بعد ازظهر رشد ابر و بارش پراکنده در سواحل آغاز می‌شود، تصریح کرد: همچنین از شنبه بعد ازظهر (۶ مهر) برای ارتفاعات شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل افزایش ابر و بارش پراکنده خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه بارش در این مناطق تا روز یکشنبه (۷ مهر) تداوم دارد، گفت: از بعد ازظهر یکشنبه گستره بارش به استان خراسان شمالی و شمال استان خراسان رضوی نیز می‌رسد همچنین روز دوشنبه (۸ مهر) بارش پراکنده در سواحل غرب دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه از بعد ازظهر روز یکشنبه (۷ مهر) برای استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، خراسان جنوبی و شمال یزد وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۵ مهر) صاف همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و روز شنبه (۶ مهر) نیز صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۹۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان