//
کدخبر: ۲۳۵۷۶۲ //

افراد فاقد پوشش بیمه‌ای برای ثبت‌نام سریع‌تر اقدام کنند

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه از افراد فاقد پوشش بیمه ای خواست برای ثبت نام سریع تر اقدام کنند.

افراد فاقد پوشش بیمه‌ای برای ثبت‌نام سریع‌تر اقدام کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

کیومرث مظفری مدیرکل بیمه‌ سلامت استان کرمانشاه با اعلام اینکه از زمان اجرای طرح پوشش اجباری بیمه‌سلامت تاکنون پنج هزار و ۸۰۰ نفر در سامانه ارزیابی "وسع" ثبت‌نام کرده‌اند از افراد فاقد پوشش بیمه‌ای خواست برای ثبت‌نام هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

کیومرث مظفری گفت: این تعداد افراد با شروع برنامه پوشش اجباری بیمه سلامت در این سامانه ثبت نام کرده که برای آنها پیامک ارسال شده و باید در راستای صدور دفترچه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد این اداره کل که ۳۳ دفتر در استان کرمانشاه است، مراجعه کنند.

وی افزود: شرط پذیرش افراد در مراکز درمانی، زیر پوشش بودن و دفترچه درمانی با اعتبار معتبر است.

مظفری به شهروندان توصیه کرد، حداقل ۱۰ روز قبل از اینکه برای درمان خود نیاز به دفترچه داشته باشند برای ثبت نام اقدام کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

او سامانه ارتباطی ۱۶۶۶ را پل ارتباطی سازمان بیمه سلامت ایران و مردم عنوان کرد و گفت: این سامانه شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات تماس گیرندگان است و برای برخورد با متخلفان، مردم مراتب را با این شماره اطلاع رسانی کنند.

بیمه سلامت استان کرمانشاه به میزان یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت استان را زیر پوشش دارد و با ۳۳ دفتر پیشخوان آماده ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمه شدگان می باشد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۷۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان