//
کدخبر: ۲۳۲۴۷۶ //
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

۱۴۹ اکیپ راهداری در جاده ها مستقر هستند/ آمادگی کامل برای زمستان را داریم

آیین تکریم از فعالان حمل و نقل جاده ای، رانندگان، راهداران استان کرمانشاه با حضورمهندس مطاعی معاونت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ،مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و مهندس کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد.

  ۱۴۹ اکیپ راهداری در جاده ها مستقر هستند/ آمادگی کامل برای زمستان را داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در ابتدای این مراسم ضمن تبریک هفته راهداری و روز راهدار، راهداری را شریان حیاتی کشور دانست و راهدار را مانند خونی در این رگ ها و اظهار داشت: نقش حمل و نقل در بخش‌های تولیدی، اجتماعی، و زندگی روزمره مردم ارتباط مستقیم و غیر مستقیم دارد و در زمینه جابجایی محصولات تولیدی، جابجایی دستگاه های تولید و حمل مواد نقش به سزایی دارد و اگر چرخ آن از حرکت بایستد کشور با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

 وی ضمن تبریک اول دی به عنوان روز راهدار گفت: راهداران به صورت شبانه‌روزی خدمت می کنند و در حالی که دیگران دعای بارش برف را دارند راهداران از بارش برف نگرانند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: بیش از ۹۵ درصد جابجایی زمینی به وسیله حمل و نقل عمومی انجام می گیرد از آذر ماه سال ۹۷ تا کنون ۹/۵میلیون تن کالا جابجا شده است.

وی همچنین تصریح کرد: ۴ میلیون نفر مسافر در این مدت در جاده های استان جابجا شده اند و ۴۶۸ هزار نفر هم در مرزها تردد کرده اند.

photo_2019-12-21_10-53-45

 کرمی بیان داشت: در بحث امنیت و ایمن سازی راههای عبور دانش آموزان، راکب های موتور سوار و ارتقاء ایمنی عبور ادوات کشاورزی وعابرین پیاده راهداری از آذرماه سال گذشته ۵۳۴ کیلومتر روکش آسفالت و شانه های خاکی را انجام داده است وبا شناسایی ۶۶ نقطه حادثه خیز ۱۵ منطقه را مرتفع و ۱۶ منطقه هم در مرحله پیمان سپاری است و ۳۵منطقه دیگر را هم در سال آینده مرتفع خواهیم کرد و در مجموع مشکل ۵۳ درصد از نقاط حادثه خیز حل شده است.

مهندس کرمی همچنین از نصب ۸۵۰۰ تابلو کامپوزیت و خط کشی ۱۶۰۰ کیلومتر از راه های استان از آذر ماه سال ۹۷ تاکنون خبر داد و خاطر نشان کرد : ۹۵ کیلومتر روشنایی هم در معابر بین شهری انجام شده و مشکل۸۴ نقطه دور برگردان و حادثه خیز هم مرتفع شده است.

 وی همچنین افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای برای زمستان آمادگی کامل را دارد و در این زمینه ۱۴۹ اکیپ با ۳۲۵ دستگاه برفروب و ۴۸۰ راهدار در راه های مواصلاتی استان مستقر هستند و ۳۲ هزار تن شن و ۷ هزار تن نمک هم تهیه شده است و در خدمت مردم و مسافرهای جاده ای قرار می گیرد.

خبرنگار :طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۴۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان