//
کدخبر: ۵۹۵۸ //
فرماندار نهاوند :

تلاش راهداران در محورهای مواصلاتی نهاوند قابل تقدیر است

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: تلاش راهداران حمل و نقل جاده ای در محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند قابل تقدیر است.

به گزارش فرتاک نیوز، کریم حمیدوند  ظهر یکشنبه در بازدید از فعالیت راهدارخانه های شهرستان نهاوند ضمن بررسی عملکرد این شهرستان در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای، تعصب راهداران نهاوندی در خدمت به هموطنان را مایه مباهات دانست.

حمیدوند با قدردانی از تلاش و پیگیری مسئول و همکاران اداره راهداری در شهرستان نهاوند، به بیان اهمیت و حساسیت راهداری زمستانی پرداخت و عنوان کرد: زحمات تک تک راهداران که با تعصب،  راهداری زمستانی را انجام می دهند تا تردد هموطنان به سهولت انجام شود ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی افزود:  عملیات راهداری محدود به زمان بارندگی نیست و حضور  گشت های راهداری با چراغ گردون روشن در جاده ها باعث قوت قلب کاربران راه و موجب افزایش ایمنی راه است.

فرماندار نهاوند بیان داشت: خوشبختانه راهداری نهاوند باحضور مستمر در سطح جاده های شهرستان موفق شد که خدمت رسانی خوبی به مردم داشته باشد و به همین دلیل هم ما علیرغم بارش های خوب با کمترین مشکل مواجه شدیم.

کریم حمیدوند گفت: اکیپ های برف روبی زمستانی این شهرستان با انواع ماشین آلات سبک و سنگین برای مقابله با عوامل جوی فصل زمستان و ایجاد تسهیل در عبور و مرور محورهای مواصلاتی در راهدارخانه ها مستقر هستند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۹۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان