//
کدخبر: ۲۲۹۷۰۱ //

از سامانه نوبت دهی الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رونمایی شد

مراسم رونمایی از سامانه نوبت دهی الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صبح امروز با حضور دادستان کرمانشاه و معاون دادستانی ، رئیس و معاونان تحقیقات و فناوری ، بهداشت، درمان و توسعه مدیریت و منابع و جمعی از مدیران در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

از سامانه نوبت دهی الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رونمایی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر محمود رضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت : برقراری عدالت در دسترسی به خدمات در سطح استان ،دسترسی بسیار آسان و ۲۴ ساعته ، کاهش تردد های هرچند ضروری و کاهش صف های پذیرش در کلینیک و همچنین جلوگیری از مصرف سوخت و کاهش آلاینده ها و آلودگی هوا از مزایای نوبت دهی الکترونیکی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: کلینیک ها نقش مهمی در بهره گیری بهتر بیماران از خدمات درمانی و کاهش تعداد بستری در بخش‌های بیمارستانی دارند و از این رو ارتقاء کیفیت خدمات درمانگاهی با راه اندازی سیستم نوبت دهی از اولویت های  دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

دکتر مرادی گفت: نوبت دهی الکترونیکی به منظور ارائه خدمات بهتر و افزایش رضایت مندی بیماران در کلینیک های دولتی تابعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، راه اندازی شد.

photo_۲۰۱۹-۱۲-۰۷_۱۶-۰۹-۵۰

وی تصریح کرد: با راه اندازی سیستم نوبت دهی الکترونیکی، خدماتی نوین به همشهریان و بیماران ارائه و از اتلاف وقت، هزینه و همچنین سرگردانی آنان در مراکز درمانی جلوگیری می شود.

دکتر مرادی بیان داشت: در حال حاضر ۵۰ درصد نوبت دهی ها در استان از طریق سامانه الکترونیکی انجام می شود و تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات در حوزه درمان و رضایتمندی شهروندان انجام می‌دهیم.

گفتنی است شهروندان می توانند با مراجعه به http://Nobat.kums.ac.ir و یا با ارسال کد ussd #55556666*6655* از طریق تلفن همراه جهت دریافت نوبت اقدام نمایند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۷۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان