//
کدخبر: ۲۱۷۳۶۸ //
دکتر مرادی در همایش توجیهی یکروزه دانشجویان جدیدالورود :

۱۸ هزار و ۶۲۸ فارغ التحصیل در رشته های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فارغ التحصیلی بیش از 18 هزار و 628 دانشجو در رشته های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در طی چند سال گذشته خبر داد.

 18 هزار و 628 فارغ التحصیل در رشته های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر محمود رضا مرادی در همایش توجیهی یکروزه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن خوش آمد گویی به دانشجویان  اظهار داشت: اکنون هدف اصلی ، غایی و نهایی همه ما و شما پیشرفت استان و کشور است.

دکتر مرادی افزود: توسعه هر کشور نتیجه نیروی انسانی آن کشور است که هدف اصلی و نهایی دانشگاهها تربیت دانشجویان برای ارایه خدمت است.

وی گفت: من هم هم مثل شما افتخار داشتم که درسال67 وارد همین دانشگاه شدم که در آن زمان هدف ما فقط آموزش بود و دست اساتید را می بوسیم که ما را آموزش دادند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان داشت: دانشگاههای نسل سوم علاوه برآموزش و کار پژوهشی ،کارفناوری یعنی تبدیل علم به عمل را هم انجام می دهند.

دکتر مرادی افزود: این دانشگاه با بیش از 50 سال قدمت، درحال حاضر دارای 8 دانشکده ،500 عضو هیات علمی ،27 استاد تمام ، 5000 دانشجو ، 350 دانشجوی خارجی و 100 رشته آموزشی است که از این تعداد 21 رشته تخصصی و 2 رشته فوق تخصصی هستند.

این مسئول خاطر نشان کرد: ما در طی چند سال گذشته در المپیادها و مسابقات علمی افتخارات زیادی را کسب کرده ایم و بیش از 18 هزار و 628 فارغ التحصیل در رشته های مختلف داشته ایم که اگر دانشگاه را به عنوان یک ارگان بدانیم این ارگان تا کنون موفق شده دین خود را به استان و کشور ادا کند.

دکتر مرادی تصریح کرد: هدف اول شما خوب درس خواندن باشد و با تلاش مداوم زبان انگلیسی خود را نیز تقویت کنید.

وی از دانشجویان خواست جستجوگر باشند و به دنبال کارهای پژوهشی و تحقیقاتی باشند، و افزود: اخلاق و پوشش دانشجویان پزشکی بایستی از دیگر دانشجویان برتر باشد.

دکتر مرادی گفت : از منابع الکترونیکی استفاده بهینه کنید و با مشاورین دانشگاه در زمینه های مختلف مشورت کنید و ورزش را در کنار آموزش فراموش نکنید و حتما در تربیت بدنی ورود پیدا کنیدهمچنین از یاس و ناامیدی به دور باشید و از همین الان هدف خود را انتخاب کنید و به فکر ارتقا خود باشید.

ایشان در پایان افزود: بگردید و بیاندیشید و انسان دوستی را سرلوحه کار دانشجویی خود قرار دهید و بیماران را مانند خانواده های خود بدانید و قدر موهبتی که خداوند به شما عطا فرموده بدانید و از سستی و تنبلی، مصرف سیگار و مواد مخدر به دور باشید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۳۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان