//
کدخبر: ۲۲۰۴۹۹ //
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور:

پایانه شهید کاویانی برای انتقال و بازگشت زوار آمادگی ۱۰۰درصد دارد/ ناظرین بر نرخ های حمل مسافر نظارت دارند

مهندس حیدر مطاعی معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور به منظور بازدید از پایانه مرزی خسروی و برسی روند ورود و خروج زوار اربعین از این مرز بازدید کرد.


پایانه شهید کاویانی برای انتقال و بازگشت زوار آمادگی 100درصد دارد/ ناظرین بر نرخ های حمل مسافر نظارت دارند
به گزارش فرتاک نیوز،

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور تسهیل تردد زوار اربعین گفت: گیت‌های گذرنامه در پایانه مرزی خسروی افزایش و تجهیز شده است و اکیپ های راهداری متشکل از نیروهای پرتلاش راهداری با استفاده از ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری در محورها و  مسیرهای بازگشت مورد تردد زائران اباعبدالله الحسین (ع) مستقر شده و آماده خدمات رسانی به زائران هستند.

مطاعی افزود : اربعین سال جاری علاوه بر آماده باش و تجهیز امکانات حوزه راهداری استان کرمانشاه همچنین از استان های معین نیز امکانات و نیروی راهداری با آماده باش کامل برای محورهای مواصلاتی اعزام شده اند.

وی گفت: محلهای استقرار اکیپ های راهداری و راهدارخانه های طول مسیرها برای خدمات رسانی به زائران آشکارسازی شده است و طی بازدیدهای  مستمر سرپرست های تعیین شده برای گشت ها در محورهای هر استان گزارشات به  ستاد مرکزی نظارت بر نحوه خدمات رسانی ارسال و انجام گشت های ضروری و مستمر راهداری انجام می شود.

مهندس مطاعی خاطرنشان کرد: برای بالا بردن سطح ایمنی مسیر تردد زوار اربعین در استان کرمانشاه اقداماتی انجام شده است از جمله این اقدامات  ۸۰۰ کیلومتر از مسیر خسروی تا کنگاور خط کشی شده است و همچنین ۲۵ کیلومتر روکش آسفالت لایه نهایی، ۲۴کیلومتر روکش آسفالت لایه رگلاژی و ۲۴ کیلومتر شانه سازی آسفالتی و  ۲۷۰۰ عدد مسیرنما کامپوزیت،  ۲۱۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی و یک هزار و ۸۰۰ علائم ایمنی در مسیر تردد زوار اربعین نصب شده است.

وی افزود :نصب نیوجرسی مفصلی و لولایی ،تعمیر و نوکوبی گاردریل های مسیر پایانه مرزی خسروی تال کرمانشاه و افزایش دوربین های نظارت تصویری جدید و افزایش دوربین های موجود جهت نظارت بر ترافیک عبوری جاده های استان ،راه اندازی سامانه ثبت تخلف سرعت جهت ارتقای ایمنی زوار اربعین حسینی (ع) از دیگر اقداماتی است که در جهت ایمنی زائرین انجام شده است .

مطاعی گفت: تامین ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس برنامه ریزی شده که از این تعداد ۵۰۰ دستگاه برای تردد در داخل پایانه ومسیر بازگشت ازنقطه صفر مرزی تا خسروی به کارگیری می شود و همچنین در صورت نیاز از ظرفیت هوایی، ریلی و جاده ای نظیر، مینی بوس و سواری نیز بهره خواهیم گرفت.

وی بیان داشت: با توجه به آغاز بازگشت خیل عظیم زائران اربعین حسینی از امروز و پیش بینی رشد فزاینده آن در روزهای پیش رو از نیازمندی های مسافران در پایانه شهید کاویانی در زمینه زیرساخت، مدیریت و نظارت بر عرضه خدمات از نظر کیفیت و سلامت خدمات با هماهنگی های لازم تامین شده است و برای انتقال و بازگشت زوار آمادگی 100درصد دارند و تیم های خاصی به عنوان ناظر بر نرخ های حمل مسافر نظارت دارند.

photo_2019-10-17_22-27-55

photo_2019-10-17_22-28-01

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۰۴۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان