//
کدخبر: ۲۱۷۷۶۳ //

آیت الله علما: فلسفه وجودی سپاه نشات گرفته از انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت:فلسفه وجودی سپاه نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

آیت الله علما: فلسفه وجودی سپاه نشات گرفته از انقلاب است
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه، اظهار داشت: امام حسین(ع ) در قیام خود با تمام دارایی به سمت کربلا آمد تا به دستورات دین مبین اسلام عمل کرده باشد.
وی با تاکید بر لزوم داشتن تقوای الهی افزود: تقوا مصونیت می آورد و عبور از دوراهی های زندگی تنها با تقوا امکان‌پذیر خواهد بود.
آیت الله علما با اشاره به مناسبت های هفته ی آینده خاطرنشان کرد: ۱۲ مهرماه سالروز هجرت امام خمینی از عراق به کویت است که کویت مانع شد و به ایشان پناهندگی نداد.
وی با بیان اینکه۱۳ مهرماه روز نیروی انتظامی است، عنوان کرد: نیروی انتظامی حافظ آرامش و امنیت کشور است و در گرو رشادت های آنها کشور به این امنیت رسیده است البته معدود افرادی از نیروی انتظامی هستند که نارضایتی هایی را در بین مردم ایجاد کرده اند.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه ششم صفر سالروز شهادت حضرت رقیه(س) است، گفت: شانزدهم مهر ماه به عنوان سالروز بمباران شیمیایی سومار در سال ۶۶  و نهم صفر سالروز وفات سلمان فارسی از صحابه پیامبر(ص ) است که ایشان او را از معصومین می دانستند.
وی عنوان کرد: دهم صفر سالروز شهادت عمار یاسر است که در جنگ صفین به شهادت رسید؛ وی با وجود کهولت سن از ولایت دفاع می کرد بر همین مبنا مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی های خود بارها فرمودند این عمار.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه همچنین به سالروز عملیات نصر من الله یمنی ها اشاره کرد.
وی با اشاره به دیدار پاسداران با مقام معظم رهبری گفت: معظم له در این دیدار سپاه را نهادی پرافتخار و رشد یافته در طی ۴۰ ساله انقلاب دانستند که در اوج حوادث و هیجانات بزرگ انقلاب ولادت یافته است.
آیت الله علما با بیان اینکه فلسفه وجودی سپاه از انقلاب نشات گرفته گفت: سپاه با مردم عجین است و دنیا را به حیرت آورده همچنین در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی نیز توانسته نقش آفرینی کند.

وی افزود: همچنین مقام معظم رهبری در این دیدار به شکست سیاست فشار حداکثری آمریکا اشاره کردند در حالی که آنها بدترین تحریم‌ها را بر ما اعمال کردند البته به مردم سخت گذشت اما گذشت و در نهایت آن‌ها ناکام ماندند.
آیت الله علما خاطرنشان کرد: معظم له خطاب به مسئولین هسته‌ای نیز فرمودند مسئولان باید با جدیت و قاطعیت تا رسیدن به نتیجه مطلوب به کاهش تعهدات برجامی خود ادامه دهند.
امام جمعه کرمانشاه گفت: به فرموده مقام معظم رهبری اگر آمریکا به تعهدات خود عمل نکند ما در مقابل، سیاست کاهش تعهدات برجامی را در پیش خواهیم گرفت.
آیت الله علما بیان کرد: همچنین مقام معظم رهبری خطاب به دولتمردان خواستار بهبود معیشت مردم تا سطح مطلوب شدند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: به فرموده مقام معظم رهبری مردم و مسئولان باید نگاه به داخل داشته باشند زیرا کشور ایران دارای ظرفیت‌های زیادی است.
آیت الله علما با تاکید بر اینکه همگی باید پای کار باشیم و برای بهبود معیشت مردم تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: اگرچه دولت مردان ادعا می کنند که ارزش پول ملی  ۴۰ درصد تقویت شده این افزایش ارزش پول باید در سفره‌های مردم نمودار شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۷۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان