//
کدخبر: ۲۱۵۶۲۱ //

قالیباف: اقتصاد کشور باید مردمی شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشکل اقتصاد ما پول نیست بلکه مشکل ما این است که نمی‌خواهیم اقتصادمان مردمی شود و متأسفانه در اقتصاد منطبق بر سنت‌های انقلاب و آموزه‌های قرآنی عمل نکرده‌ایم.

قالیباف: اقتصاد کشور باید مردمی شود
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدباقر قالیباف امشب در جمع مردم فردوس، با بیان اینکه هدف اصلی نهمت امام حسین(ع) تشکیل حکومت اسلامی بود، اظهار داشت: در حکومت اسلامی این ولایت است که باید دین اسلام را پاسداری و پیش ببرد.

وی با بیان بر اینکه اگر امروز در اقتصاد با مشکل مواجه‌ هستیم برای این است که در مسیر سنت‌های الهی حرکت نکرده‌ایم، بیان داشت: دفاع مقدس به ما نشان داد که باید روی پای خودمان بایستیم و امروز نیز باید اقتصاد را بر اساس توان درونی مدیریت کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: مشکل اقتصاد ما پول نیست بلکه مشکل ما این است که نمی‌خواهیم اقتصادمان مردمی شود و متأسفانه در اقتصاد منطبق بر سنت‌های انقلاب و آموزه‌های قرآنی عمل نکرده‌ایم.

قالیباف با بیان اینکه خدای دوران دفاع مقدس خدای امروز اقتصاد نیز است، اضافه کرد: متأسفانه برخی مسؤولان به‌جای اینکه به حرف خدا گوش دهند به حرف کدخدا گوش می‌دهند و این افراد در اندیشه و باورهای فرهنگ قرآنی دچار مشکل شده و یک دوقطلبی کاذب ایجاد و مردم را گمراه می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه قبول داریم تحریم‌ها به اقتصاد ما ضربه زده اما اینکه بگوییم این مهم راه و چاره ندارد درست نیست، عنوان کرد: اگر ایمان به خدا داشته و استقلال و عزت خود را حفظ کنیم و مدیریت ‌ها اصلاح شود می‌توانیم با همین ظرفیت کشور و با همین تحریم‌ها طی یک برنامه پنج ساله،‌ اقتصاد کشور را به ثبات برسانیم چرا که امروز مردم خواهان ثبات و آرامش در اقتصاد هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امام حسین(ع) به ما درس داد که مفهوم زندگی مفهوم حق باطل است، بیان داشت: خداوند به کسانی که در جبهه حق بایستند و مجاهدت و تلاش کنند وعده پیروزی داده و اگر ولایت و حق و باطل نباشد زندگی و اسلام دیگری معنایی ندارد.

قالیباف با یادآوری اینکه امام خمینی(ره) با درس گرفتن از فرهنگ عاشورا حکومت اسلامی را به‌پا کردند، اضافه کرد: انقلاب اسلامی در زمانی تشکیل شد که جامعه اسلامی جامعه‌ای سرخورده و مسلمین عزتی نداشتند و کره خاکی بین دو ابرقدرت شرق و غرب تقسیم شده بود.

وی با اشاره به نظام جمهوری اسلامی و نقش مردم در این مهم، تبیین کرد: یک نظام اسلامی داریم که در حال مبارزه با باطل است و میزان و شاخص این نظام حق و باطل ولایت است و خداوند این لطف را به تک تک ما کرده و عمرمان را در این مقطع قرار داده تا در سایه یک نظام ولایی زندگی کنیم نه یک نظام طاغوتی و باطل.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید این نعمت (نظام جمهوری اسلامی) را حفظ و گسترش دهیم، اضافه کرد: نباید از حرف‌های بیگانگان بترسیم و از اول انقلاب حرفمان این بوده که انقلاب اسلامی را صادر می‌کنیم و و قصد کشورگشایی نداریم ولی فرهنگ قرآن و اهل بیت و منطق و مفهموم زندگی را به همه انسان‌ها منتقل می‌کنیم.

قالیباف تأکید کرد: اهمیت دفاع مقدس از اهمیت انقلاب اسلامی کمتر نیست و تداوم انقلاب و صدور و عزت مسلمین در گرو هشت سال دفاع مقدس است و هر آنچه داریم از آن دوران است.

وی با تأکید بر اینکه باید نسل‌های بعدی را با انقلاب اسلامی آشنا و با فرهنگ انقلاب اسلامی تربیت و عظمت انقلاب اسلامی را درک کنند، مطرح کرد: ‌زندگی تک تک شهدا هر کدام به تنهایی الگو و درس برای جوانان و جامعه امروزی است که باید تبیین و ترویج شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم تقویت نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی تأکید و عنوان کرد: یکی از بزرگ‌ترین آوردهای نهضت امام حسین (ع) این بود که مفهوم واقعی و عینی شهادت را برای بشریت به ارمغان آورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۶۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان