//
کدخبر: ۱۷۲۵۱۳ //

نماینده ولی فقیه در ستاد کل نیروهای مسلح: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب کامل در جهان است

نماینده ولی فقیه در ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه یک انقلاب برای کامل شدن باید چهار مرحله را طی کند، گفت: در میان انقلاب های جهان انقلاب اسلامی تنها انقلاب کامل است.

نماینده ولی فقیه در ستاد کل نیروهای مسلح:
انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب کامل در جهان است
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت السلام علی سعیدی عصر پنج شنبه در مراسم یادواره سرداران، فرماندهان و ۷۰۰ شهید شهرستان رودسر که در مسجد ملأ امیرا این شهر برگزار شد، گفت: مهمترین هنر شهدا دفاع از حریم اسلام و قرآن بوده که در این راه جانانه به شهادت رسیدند.

حجت السلام سعیدی در ادامه به انقلاب اتفاق افتاده در جهان اشاره کرد و گفت: این انقلاب‌ها شاهد فراز و نشیب فراوانی بودند بعضی از این انقلاب‌ها اوج گرفته اما در فراز و نشیب سقوط کردند.

وی با اشاره به ویژگی‌ها انقلاب‌های کامل، بیان کرد: اگر یک انقلاب چهار مرحله بستر سازی، پیروزی، استقرار و استکمالرا به سلامت طی کنند به انقلاب کاملی تبدیل می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با بیان اینکه می‌توانیم انقلاب‌ها را به سه دسته انقلاب موفق، بزرگ و انقلاب کامل تقسیم بندی کنیم، تصریح کرد: انقلاب کشورهای چین، فرانسه، اکتبر شوروی، الجزایر و انقلاب ایران جز انقلاب‌های موفق، انقلاب ۳ کشور فرانسه، اکتبر شوروی و انقلاب ایران جز دسته انقلاب‌های بزرگ بوده اما در این میان تنها انقلابی کامل انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه زیباترین جلوه را ملت ایران در تاریخ ثبت کردند و آن مرحله استکمال است، تصریح کرد: بستر سازی برای انقلاب اسلامی توسط امام راحل از سال ۴۲ آغاز و تا ۲۲ بهمن با انجام سه اقدام فرد سازی، ملت سازی، دولت سازی موفق به حکومت سازی کرده و خیلی موانع و مشکلات را پشت سر گذاشت.

در مراسم یادواره شهدای شهرستان رودسر مسئولان، خانواده‌های شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی، روحانیون و اقشار مختلف مردم شرکت داشتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۵۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان