//
کدخبر: ۱۶۹۳۳۰ //

آیت الله اراکی: جبهه مقاومت در دهه پنجم انقلاب گستره جهانی خود را نشان می دهد

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: اگر تاکنون حضور انقلاب اسلامی بیشتر در سطح کشور ایران و منطقه بوده است، در دهه پنجم آن، جبهه مقاومت بیش از پیش در سراسر جهان گسترش خواهد یافت و هرجا آمریکا و طرفدارانش باشند، این جبهه در آن نقطه حضور خواهد داشت.

آیت الله اراکی:
جبهه مقاومت در دهه پنجم انقلاب گستره جهانی خود را نشان می دهد
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت الله محسن اراکی پنجشنبه شب در «همایش بزرگ جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه» در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم، افزود: در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی، این اجتماع بزرگ پیامی جدید را به جهان مخابره می کند و آن این است که جبهه مقاومت گستره ای جهانی یافته و در سراسر دنیا تا نابودی کامل ظلم با مستکبران مقابله می کند.
وی بیان کرد: در دهه پنجم انقلاب اسلامی، فروپاشی آمریکا آغاز شده و جنبش جهانی آزادی خواهی که حد و مرزی ندارد در سراسر عالم، حیاتی تازه یافته است و هر جا ستم و استکبار و نمادهای آن یعنی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی باشد جبهه مقاومت با اقتدار حضور خواهد داشت.
وی ادامه داد: امروز علائم و نمادهای پیروزی جبهه مقاومت در سراسر جهان قابل مشاهده می باشد و این جنبش به سرعت در حال فراگیری در میان همه آزادی خواهان عالم است.
اراکی گفت: وقتی جبهه مقاومت در جنوب لبنان و غزه پیروز می شود و مردم مقاوم غزه با تحمل ستم در برابر مستکبران سینه سپر می کنند و مردم متدین و صابر یمن پس از چهار سال مقاومت در برابر همه سلاح های دشمن پیروزی خود را اعلام می کنند، نشان دهنده پیروزی جهانی جریان مقاومت بر مستکبران است.
وی افزود: مردم مقاوم یمن در این مدت همه دردها را به جان خریدند و چهار سال مقاومت کردند تا نشان دهند جبهه مقاومت تا رسیدن به پیروزی کامل دست از مبارزه برنخواهد داشت.
وی ادامه داد: جبهه مقاومت به چنین توانمندی رسیده است که تا نابودی کامل دشمن از پای نخواهد نشست و این اجتماع بزرگ در قم که خاستگاه انقلاب اسلامی است بار دیگر عظمت جنبش مقاومت اسلامی را به نمایش می گذارد.
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: امروز حرکت در مسیر گام دوم انقلاب و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب را با این اجتماع پرشور از قم آغاز می کنیم و پیمان می بندیم تا پیروزی جبهه مقاومت در تمام عرصه های مبارزه با استکبار در سراسر جهان از پای نخواهیم نشست. 
وی همچنین در سخنانی به زبان عربی، بر موج گسترده جوانان مقاومت در سراسر جهان بر علیه مستکبران و حامی آن ها تاکید کرد.
همایش بزرگ جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه، با حضور و سخنرانی آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین هاشم الحیدری معاون حشد الشعبی و حضور خانواده شهید مغنیه و جوانان جبهه مقاومت از 50 کشور جهان در قم برگزار شد.
جهاد مغنیه پسر شهید حاج عماد مغنیه از فرماندهان بارز حزب الله است که در حمله هوایی رژیم غاصب صهیونیستی به منطقه قنیطره واقع در جنوب سوریه به همراه جمع دیگری از رزمندگان حزب الله لبنان به شهادت رسید. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۳۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان