//
کدخبر: ۱۵۹۲۳۶ //

دبیرکل حزب مستقبل العداله یمن: انقلاب اسلامی ایران کرامت را برای تمامی ملت ها صادر کرده است

دبیرکل حزب مستقبل العداله یمن گفت:ایران و انقلاب، عزت و کرامت را برای تمامی ملت ها صادر کرده است.

دبیرکل حزب مستقبل العداله یمن:
انقلاب اسلامی ایران کرامت را برای تمامی ملت ها صادر کرده است
به گزارش فرتاک نیوز،

 سید حسن العماد شامگاه چهارشنبه در همایش بین المللی ۴۰ سال مبارزه با اسلام آمریکایی در بیرجند در یمن مظلوم نیستیم و جنگ برایمان خیر است، بیان کرد: اگرچه دشمن چهار سال کشتارها را یمن به راه انداخته و مردم در محاصره هستند ولی مظلوم ترین آدم ها برادران ایرانی هستند.

وی بیان کرد: ایران چهل سال مزرعه ای برای تمام دنیا باز کرد و درخت انقلاب و جمهوری اسلامی برای تمام آزادی خواهان میوه می دهد ولی دشمن حتی نمی خواهد ایران خوشحال باشد و از میوه خود استفاده کند.

العماد با بیان اینکه دشمن نمی خواهد مردم امام زمان را بشناسد، گفت: دشمن نمی خواهد شیعیان دوازده امامی برنامه فرهنگی، سیاسی، اقتصادی امام زمان را بشناسند.

وی با بیان اینکه قیام امام و مقاومت امام خمینی(ره) امام زمان(عج) را خوشحال کرده است، گفت: پیروزی های ایران به دست شهدا و جمهوری اسلامی رقم خورده است .

العماد با بیان اینکه پیروزی های یمن و دیگر کشورها ثمره مردم ایران است، افزود: دشمن امروز آنقدر از داخل شکسته شده و از منطقه ناامید شده است که ترامپ دیوانه وار از یک سو به سویی دیگر می رود.

دبیرکل حزب مستقبل العداله یمن امام زمان بدون پرچم خراسانی ظهور نمی کند، اظهار کرد: شما یاران خراسانی هستید و توانستید پایگاه پرچم خراسانی به وجود آورده و آن را حفظ کنید.

وی با بیان اینکه دشمن به طور علنی می گوید نمی خواهد پرچم یمانی بلند شود، افزود: دشمن به ما می گوید که جلوی شما را می گیریم چون نمی خواهیم ایران برای ظهور مهدی موعود خود ، زمینه سازی کنید.

العماد با بیان اینکه یاران خراسانی باید این روزها را جشن بگیرند، بیان کرد: دشمن نمی خواهد ابوالفضلی ها و زینبی ها برای دفاع از وطن و حرم اهل بیت (ع) به خود افتخار کنند.

وی با بیان اینکه ایران و انقلاب، عزت و کرامت را برای تمامی ملت ها صادر کرده است، گفت: چقدر خون ریخته شده تا میلیون ها نفر در منطقه به برکت قیام شهدا به مکتب اهل بیت برگردند و آزادانه زندگی کنند.

وی با بیان اینکه امروز پیام‌های امام خمینی(ره)  و سخنرانی های امام خامنه ای همه آزادی خواهان جهان را زنده کرده است، افزود: این پیام ها به یمن و همه مسلمان ها امید داده است.

دبیرکل حزب مستقبل العداله یمن بیان کرد: اگر امروز مردم در یمن و دیگر کشورهای مسلمان جلوی دشمن ایستادگی کردند به برکت انقلاب و جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه مردم ایران باید قدر دان میوه های درخت انقلاب باشند، افزود: در کل جهان امروز، پرچم جمهوری اسلامی بلند شده است.

العماد بیان کرد: بعد از چهل سال انقلاب اسلامی پرچم ایران در همه زمین بلند شده تمام مستکبرین بدانند که امام خمینی و امام خامنه ای در کربلای امروز پیروز شدند.

وی با بیان اینکه مردم ایران باید قدر رهبر را بدانند، اظهار کرد: اگرچه در یمن در جنگ هستیم و شهدایی می دهیم ولی پیروزی چهل ساله انقلاب اسلامی باعث شد تا این دردها را فراموش کنیم.

دبیرکل حزب مستقبل العداله یمن ادامه داد:  شکوفایی درخت انقلاب و خنده امام زمان(عج)  تمام این دردها را تسکین داد.

دبیر همایش بین المللی ۴۰ سال مبارزه با اسلام آمریکایی در بیرجندهم در این همایش بیان کرد: جبهه سوریه دو و نیم سال در جریان فوعه و کفریا مقاومت کرد.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه یمن امروز در سخت ترین شرایط در مقابل اسلام تشریفاتی و ظلم پذیر مقاومت می کنند، افزود: همچنین بحرین در اوج مظلومیت قرار دارد اما با الگو برداری از جمهوری اسلامی مقاومت می کند.

وی با بیان اینکه در فوعه و کفریا بیش از ۱۲۰ کودک شهید شدند، گفت: ملت ایران ۴۰ سال مبارزه با اسلام آمریکایی داشته و هزار و ۴۰۰ سال دیگر هم پای حرف امام مان می ایستیم.

دبیر همایش بین المللی ۴۰ سال مبارزه با اسلام آمریکایی در خراسان جنوبی ادامه داد: حتی اگر بدن هایمان تیکه تیکه شود و سر در بدن نباشد پای انقلاب ایستادگی می کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۹۲۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان