//
کدخبر: ۱۵۸۴۵۵ //

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان: برنامه‌های چهل سالگی انقلاب مردم محور برنامه‌ریزی و برگزار شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان مردم را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: برنامه‌های چهل سالگی انقلاب مردم محور برنامه‌ریزی و اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان: 
برنامه‌های چهل سالگی انقلاب مردم محور برنامه‌ریزی و برگزار شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری یکشنبه در نشست ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان تالش که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه حضور پرشور مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی عامل اصلی پیروزی و تداوم انقلاب است، اظهارکرد: حکومت‌های بدون پشتوانه مردمی زیرسلطه استکبار جهانی خواهند رفت.

وی با اشاره به اینکه مردم عامل ایجادکننده انقلاب اسلامی ایران هستند، افزود: حمایت‌های ملت ایران عامل بقای انقلاب اسلامی است لذا برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم‌محور برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام اشجری همایش بزرگ اربعین سیدالشهدا(ع) را نمونه برجسته حرکت مردمی دانست و گفت: وظیفه اعضای ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز برنامه‌ریزی برای حضور پرشور مردم در جشن انقلاب و زمینه‌سازی برای خدمتگذاری بهتر و بیشتر مسئولان به مردم است.

برخی به جامعه القا می‌کنند که انقلاب اسلامی ضعیف شده و یا نظام از آرمان اصلی خود دور مانده است در حالی‌ که انقلاب اسلامی ایران پویا، سرزنده و بالنده به راه خود ادامه می‌دهدوی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم مقابله برنامه‌ریزی شده با دشمن برنامه‌مدار، عنوان کرد: برخی به جامعه القا می‌کنند که انقلاب اسلامی ضعیف شده و یا نظام از آرمان اصلی خود دور مانده است در حالی‌ که انقلاب اسلامی ایران پویا، سرزنده و بالنده به راه خود ادامه می‌دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه نمی توان وجود گرانی و کاستی‌های اقتصادی در جامعه را انکار کرد، افزود: مردم این روزها از گرانی‌ها و عدم نظارت‌ درست مسئولان گله‌مند هستند اما همین مردم اگر احساس کنند انقلاب اسلامی در معرض خطر است به صحنه آمده و حماسه‌های بی‌نظیری همانند یوم‌الله نهم دی خلق می‌کنند.

حجت‌الاسلام اشجری با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) مردم ایران بهترین و نجیب‌ترین مردم زمان توصیف کرده‌اند، گفت: ملت بزرگ ایران هیچگاه صحنه‌های انقلاب اسلامی را خالی نکرده و قطعا در بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز که استواری و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش می گذارند.

تلاش دشمن برای کشیدن مردم ایران به خیابان ها به هر بهانه‌ای است

وی به تلاش‌های دشمن برای خدشه‌دار کردن انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز اشاره و بیان کرد: دشمن برنامه‌ریزی‌ فراوانی برای کشیدن مردم به خیابان‌ها به هر بهانه‌ای کرده است. آنها از اعتراضات قشری و صنفی برای رسیدن به منافع شوم خود بهره می‌برند که تاکنون ملت آگاه ایران چنین اجازه به انها نداده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به هشدارهای رهبری انقلاب در زمینه احتمال وقوع فتنه جدید از سوی دشمن در سال آینده، تصریح کرد: مردم آگاه، بصیر و انقلابی ایران همانگونه که در محو فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ حضوری آگاهانه داشته اند هرگز به دشمن اجازه نخواهند داد که نقشه‌های شیطانی خود را اجرایی کند.

حجت‌الاسلام اشجری در ادامه به برنامه‌ریزی‌ از سوی شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان با محوریت شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده»، تاکید کرد: برنامه‌ها در مناطقی از استان که اهل تسنن و تشیع در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند باید با حفظ اتحاد، همدلی و ایجاد وحدت اجرایی باشد.

وی خواستار ارائه خدمات‌دهی ویژه به مردم توسط دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان شد و گفت: خدمت‌رسانی به مردم باید همواره در طول سال انجام شود اما در دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پررنگ‌تر شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در قالب هنر ماندگاری و اثرگذاری بیشتر می شود، تصریح کرد: تلاش ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر افزایش هر چه بیشتر فعالیت‌های فرهنگی و هنری است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۸۴۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان