//
کدخبر: ۱۵۵۹۸۱ //

امام جمعه بوشهر: ۹ دی نماد بصیرت ملت ایران در برابر دشمنان است

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه ملت ایران در همه عرصه‌ها آگاه و هوشیار است گفت: ۹ دی نماد بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران در برابر دشمنان و فتنه‌گران است.

امام جمعه بوشهر: ۹ دی نماد بصیرت ملت ایران در برابر دشمنان است
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری شامگاه پنج‌شنبه در یادواره شهدای روستای چاه‌پیر شهرستان تنگستان  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام جایگاه شهدا را نزد ایزد منان بسیار والا دانست و اظهار داشت: کسانی که ایمان دارند و در برابر مشکلات استقامت می‌کنند فرشتگان نازل و به آنها کمک می‌رسانند که شهدا از این گروه محسوب می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به توطئه و دسیسه دشمن در ابعاد گوناگون به تحریم اقتصادی آمریکا پرداخت و بیان کرد: این ترفند آخرین تیر دشمن علیه نظام اسلامی است و با صبر و استقامت از این گذر تاریخی همانند دیگر عرصه‌هایی که دشمن طراحی کرد  عبور می‌کنیم.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت حماسه 9 دی و با بیان اینکه دشمن با فتنه در سال 88 برنامه ویژه‌ای برای براندازی نظام طراحی کرده بود خاطر نشان کرد: 8 ماه ترفند دشمن  در اتاق فکر استکبار جهانی علیه ایران اسلامی به بهانه مشکلات انتخاباتی طراحی و اجرایی شد که با تدابیر رهبر معظم انقلاب، اتحاد، انسجام و حضور به موقع ملت ولایت‌مدار ایران در صحنه تمام نقشه‌های فتنه‌گران و توطئه‌گران شکست خورد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ملت ولایت‌مدار ایران امتحان خود را در آزمون‌های مختلف الهی با استقامت و بصیرت افزایی در برابر دشمنان پس داده‌اند افزود: استقامت  ملت ایران در برابر انواع مشکلات دشمنان نشان داده شد و وقتی که امتحان خود را دادند فرشتگان نازل و آنها را یاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه 9 دی نماد بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران در برابر دشمنان و فتنه‌گران است تاکید کرد: دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند و در این راستا هوشیاری و ولایت‌مداری امری مهم و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطر نشان کرد:تمام ترفندهای فتنه گران با همدستی  دشمنان خارجی با هدایتهای رهبر معظم انقلاب و بصیرت ملت در 9 دی شکست خورد.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: الان هم باید با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب  همراه با صبر و استقامت این انقلاب را به پیش ببریم چراکه ملت ایران به سبب اندکی مسائل و مشکلات اقتصادی و قسمتی نیز به سبب سوء مدیریت داخلی هرگز بهم نمی‌خورد و راه خود را ادامه می‌دهد.

آیت‌الله صفایی بوشهری،  شهدا را مایه عزت و افتخار ملت و مسئولان دانست و تصریح کرد: دشمنان هر کاری انجام دهند نمی‌توانند یاد شهدا را در جامعه محو کنند.

وی افزود: خداوند به شهدا عمر عرشی داده که فرشتگان در عرش در خدمت آنها هستند و  فرشتگان از شهدا پذیرایی‌ می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه پاداش به شهدا اجر الهی است گفت: پیام شهدا ایمان و صبر و استقامت در تمام عرصه‌ها است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۹۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان