//
کدخبر: ۱۷۰۰۳۵ //

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری: استقرار عدالت اجتماعی اصل مهم در گام دوم انقلاب است

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه استقرار عدالت اجتماعی اصل مهم در گام دوم انقلاب است، گفت: مسئولان باید در راستای مبارزه با فساد و اختلاس تلاش بیشتری کنند.

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری: استقرار عدالت اجتماعی اصل مهم در گام دوم انقلاب است
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت الله رضا رمضانی غروب یکشنبه در یادواره ۴۰۵ شهید و دو شهید گمنام شهرستان فومن که در مسجد ولیعصر(عج) بالامحله این شهر برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، گفت: عالمان فرهیخته و شایسته‌ای همانند آیت الله بهجت فومنی (ره) یک گنجینه کم نظیر برای جامعه اسلامی به شمار می رود.

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری به بیانیه گام اول مقام معظم رهبری اشاره و اظهارکرد: این بیانیه راهکار و راهبرد چهل ساله اول انقلاب را نشان داده و به عنوان چراغ راه برای چله دوم انقلاب است.

وی با بیان اینکه امانت دار خون شهدایی هستیم که این انقلاب را به ثمر رساندند، افزود: برای حفظ امنیت و انقلاب حتی خارج از مرزها این سرزمین بهترین سرمایه‌های انسانی خود را با عنوان مدافعان حرم تقدیم کرده ایم.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه نظام اسلامی ایران بعد از چهل سال هنوز به آرمان‌های دینی پایبند است، تصریح کرد: نظریه پردازان غربی همانند «میشل فوکو» معتقد بودند که در جهان و در میان کشورهای اسلامی انقلاب دینی رخ نمی دهد در صورتی که انقلاب اسلامی ایران بر پایه‌ ارزش‌های دینی شکل گرفته و این نظریه را باطل کرد.

وی با بیان اینکه اروپای زمان رنسانس خواستار جدایی دین از سیاست بود اما امام راحل مخالف این جدایی بود، ادامه داد: قبل از انقلاب حاکمان کشور بدون اجازه کشورهای غربی کاری نمی توانستند انجام دهند در آن دوران ملت ایران ملتی سرخورده بودند.

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به تشریح بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب توسط مبلغان، مسئولان و سیاسیون انقلابی اشاره و بیان‌کرد: جامعه انقلابی ایران بر محور اخلاق و معنویت بوده و دشمنان این نظام هیچگاه به هدف خود که همان جدایی دین از سیاست است دست نخواهند یافت.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه اخلاق و معنویت با ارسال بخشنامه، بروکراسی اداری و شعار محقق نمی شود، تاکیدکرد: باید اخلاق مداری را از خود شروع کرده و با یک نظام تربیتی دقیق و عمیق چون دوران هشت سال دفاع مقدس در راستای اخلاق و معنویت عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه در چهل سال نخست انقلاب اسلامی در زمینه عدالت احتماعی گام‌های خوبی برداشته نشده و هنوز تا آرمان امام راحل فاصله داریم، افزود: در گام دوم انقلاب عدالت موضوعی جدی و مهم تلقی می شود.

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه عدالت و مبارزه با فساد لازم و ملزوم یکدیگر هستند، تأکیدکرد: مسئولان باید به عنوان مجاهدان صف اول مبارزه با اختلاس و تبعیض باشند در گام دوم انقلاب باید در زمینه عدالت و فیساد مالی به صورت جدی دنبال شود.

وی با تأکید براینکه سبک زندگی ما باید سبک زندگی اسلامی باشد، اظهارکرد: تجمل گرایی و اشرافیگری در جامعه اسلامی باید اصلاح شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۰۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان