//
کدخبر: ۲۱۰۰۰۳ //

مسائل انقلابی در مجالس ماه محرم مطرح شود

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: در منبرها و توسط روحانیون و مبلغین در مجالس عزای حسینی باید مسائل روز انقلاب به ویژه بیانیه گام دوم مطرح شود، در این جلسات باید آن چه که مصلحت زمان است بیان کرد.

مسائل انقلابی در مجالس ماه محرم مطرح شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از پایگاه اینترنتی امام جمعه اصفهان آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، در آستانه آغاز ماه محرم و عزاداری حضرت سید الشهداء(ع) با اشاره به رسالت و وظیفه هیأت‌های مذهبی و مبلغان در پیشگیری از بروز آسیب‌ها و آفات در عزاداری‌های ماه محرم، اظهار کرد: در آستانه ماه محرم به عزاداران حسینی توصیه‌ای داریم از خرافات و اموری که قطعی نیست، پرهیز کنند و عزاداری را به درستی و معقول انجام دهند.

امام جمعه اصفهان در توصیه دیگر خود به مبلغان و هیأت‌‌های مذهبی و عزاداران حسینی، افزود: سعی شود بلندگوهای هیأت‌های مذهبی در داخل مساجد و حسینیه‌ها قرار داشته باشد و به گونه‌ای مراسم برگزار شود که اگر افرادی قصد استراحت داشته و یا بیمار دارند رعایت حال آن‌ها شود، چرا که پرهیز از مردم‌آزاری از جمله توصیه‌هایی است که ائمه اطهار(ع) داشته‌اند.

وی هم چنین با تأکید بر حفظ روحیه انقلابی و توصیه به این مسأله در مجالس عزاداری سیدالشهدا (ع) تصریح کرد: باید مسائل انقلابی در مجالس ماه محرم مطرح شود و در منبرها و توسط روحانیون و مبلغان باید مسائل روز انقلاب و به ویژه بیانیه گام دوم مطرح شود و باید آن چه که مصلحت زمان است بیان کرد.

طباطبایی‌نژاد خاطر نشان کرد: بهترین عالِم، کسی است که عالِم به زمان خود باشد و بداند که چه اموری را باید مطرح کند، همچنان که اکنون شمر زمان ما آمریکا، صهیونیسم و آل سعود هستند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۰۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان