//
کدخبر: ۲۱۶۴۵۰ //
استاندار کرمانشاه:

دولت تا بازسازی آخرین خانه در کنار زلزله‌زدگان ایستاده‌است

مهندس بازوند استاندار کرمانشاه صبح شنبه ۶ مهرماه در آیین بهره‌برداری از ۷۲ مدرسه نوسازی شده در استان که با حضور حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و معاون عمرانی استاندار در مدرسه برکت شهر تازه آباد ثلاث باباجانی برگزار شد؛ اظهار داشت:

دولت تا بازسازی آخرین خانه در کنار زلزله‌زدگان ایستاده‌است
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس جمهور در نشست سازمان ملل یک سخنرانی مقتدرانه و حکیمانه داشتند با درایت ابعاد تحریم های ظالمانه را برای سران کشورها نمایاند. پس از این سخنرانی بود که صف روسای جمهور کشورها برای دیدار با رئیس جمهور کشورمان تشکیل شد.

بازوند افزود: وزیر آموزش و پرورش دارای یک شناخت بسیار خوب از این مجموعه است و یک فرصت برای عبور آموزش و پرورش از مشکلات موجود است.

وی تصریح کرد: ایشان بعد از کسب رای اعتماد از مجلس، استان کرمانشاه را به عنوان اولین مقصد برای سفر قرار داد که نشان از توجه ویژه ایشان به این منطقه است.

استاندار کرمانشاه گفت: معلمین این منطقه در این شرایط دشوار با دلسوزی به کار آموزش مشغول هستند. آموزش و پرورش به پاس این زحمات در صورت امکان برای رفاه معلمین یک خانه معلم احداث کند تا با توجه به گردشگری بودن منطقه دیگر خانواده های آموزش و پرورشی نیز می توانند از آن استفاده کنند.

مهندس بازوند افزود:  در این زلزله در مجموع ۱۰۸ هزار واحد مسکونی خسارت دیدند. از این تعداد ۴۱ هزار واحد احداثی بودند که عملیات ساخت ۳۷ هزار واحد آن ها به اتمام رسیده است و عملیات تعمیر  تمامی ۶۷ هزار آسیب دیده به اتمام رسیده است.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: این زلزله ۱۱ هزار میلیارد تومان برای دولت هزینه داشت که این اعتبارات را بی هیچ دریغی اختصاص داد.

وی خاطر نشان کرد: دولت تا بازسازی آخرین خانه در کنار مردم عزیز و نجیب زلزله زده ایستاده است

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۴۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان