//
کدخبر: ۲۱۴۴۳۶ //

استاندار: کرمانشاه نیازمند حضور سرمایه‌گذاران بیشتری است

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این استان سال‌هاست از مساله بیکاری رنج می‌برد، گفت: برای برون رفت از این وضعیت نیازمند توجه مضاعف دولت و در عین حال حضور سرمایه‌گذاران بیشتری در استان هستیم.

استاندار: کرمانشاه نیازمند حضور سرمایه‌گذاران بیشتری است
به گزارش فرتاک نیوز،

هوشنگ بازوند عصر پنجشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد،  خواستار سرمایه‌گذاری بیشتر شرکت شستا در استان کرمانشاه و اجرای تعهدات قبلی آن در استان شد.

وی تصریح کرد که باوجود همه مشکلات باید از آقای شریعتمداری که همواره حامی استان کرمانشاه بوده‌اند قدردانی کنم.

او ادامه داد: یکی از اقدامات ماندگار آقای شریعتمداری پس از وقوع زلزله و زمانی که ایشان وزیر صنعت و معدن بودند اتفاق افتاد و آن هم فراهم کردن شرایطی برای توزیع ۹۰ هزار تن تیرآهن و فولاد در مناطق زلزله زده با نرخی کمتر از بازار بود.

بازوند تصریح کرد: این اقدام باعث سرعت بخشیدن به کار ساخت و ساز در مناطق زلزله‌زده شد تا امروز شاهد باشیم بخش اعظمی از منازل ویران شده در اثر زلزله از نو ساخته و مردم در آن‌ها ساکن باشند.

استاندار کرمانشاه افزود: یکی دیگر از اقدامات بسیار خوب وزیر فعلی تعاون، کار و رفاه اجتماعی عمل به وعده وزیر قبلی در خصوص پرداخت مبلغ ۲۷۰ میلیارد ریال برای بازسازی منازل افراد تحت پوشش بهزیستی در استان بود.

وی گفت: امروز هم در جریان سفر به کرمانشاه و بازدید از پروژه‌های مسکن مهر شهر پاوه، پرداخت ۶ هزار میلیارد ریال از سهم آورده متقاضیان مددجویان بهزیستی را از سوی وزارتخانه متقبل شدند.

بازوند همچنین ابراز امیدواری کرد تا بانک کشاورزی نسبت به تعهدات خود در خصوص پرداخت تسهیلات مورد نیاز برای مناطق زلزله‌زده که پیش از این متعهد شده بود، عمل کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۴۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان