//
کدخبر: ۲۱۴۱۴۳ //
استاندار کرمانشاه خواستار شد:

تشکیل نشست سران سه قوه برای اصلاح قوانین گمرکی متناسب با شرایط تحریم

تشکیل نشست سران سه قوه برای اصلاح قوانین گمرکی متناسب با شرایط تحریم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در آیین تودیع و معارفه روسای کل پیشین و جدید دادگستری استان که امروز چهارشنبه 27 شهریور با حضور معاون اول رئیس قوه قضائیه برگزارشد؛ اظهار داشت:

پرونده گلیم و گبه یکی از پیچیده ترین پرونده های قضایی تاریخ استان است و وضعیت آن با سایر پرونده ها متفاوت می باشد.

بازوند افزود: با توجه به اهمیت این پرونده، در نشست روسای قوای سه گانه کشور حمایت های خوبی با هدف حل مشکلات این پرونده انجام گرفت.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با کمک هایی خوبی که از این طریق صورت گرفت؛ توانستیم بخشی از مطالبات مالباختگان را پرداخت کنیم.

وی گفت:از دستگاه قضایی انتظار داریم برای کمک به نهایی شدن این مسئله، یک بار دیگر موضوع این پرونده در نشست سران سه قوه کشور مطرح شود.  درصورت که انجام این جلسه، حدود 98 درصد از مشکلات پرداخت های این پرونده حل می‌شود.

مهندس بازوند بیان داشت: قوانین موجود کشور، متناسب با شرایط تحریم ها تدوین نشده اند و باید اصلاح شوند. اگر مجلس برای اصلاح آن اقدام کند، زمان زیادی طول خواهد کشید، بنابراین بهتر است این موضوع در نشست سران سه قوه مورد بررسی قرار گیرد و اقدام فوری برای اصلاح این قوانین انجام شود.

این مسئول گفت: قطعاً اصلاح این قوانین کمک بسیاری به حل مشکلات صادراتی یک استانی مرزی مانند کرمانشاه خواهد کرد و زمینه رونق اقتصادی این منطقه را فراهم می کند.  

استاندار کرمانشاه گفت: دستگاه قضایی استان همواره در برون رفت از چالش‌های استان نهایت همکاری را با مدیریت ارشد استان داشته است که جای تقدیر دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۱۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان