//
کدخبر: ۲۱۳۳۲۶ //
‍ استاندار کرمانشاه:

پتروشیمی بیستون در یک شرایط رقابتی منصفانه واگذار شد

نشست استاندار کرمانشاه با مجموعه هیئت مدیره پتروشیمی بیستون، با حضور مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری صبح امروز یکشنبه ۲۴ شهریورماه در برگزار شد

پتروشیمی بیستون در یک شرایط رقابتی منصفانه واگذار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

هوشنگ بازوند اظهار داشت: خوشبختانه با تدبیری که صورت گرفت مجموعه پتروشیمی در یک رقابت کاملا منصفانه و با قیمت مناسب واگذار شد.

مهندس بازوند افزود: مدیریت این مجموعه نیز طی این مدت عملکرد مناسبی داشته و توانسته بر مشکلات فایق آید؛ به گونه‌ای که پتروشیمی بیستون تبدیل به یکی از مجموعه‌های خصوصی‌های خوب و توانمند استان شده است.

استاندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه این مجموعه اکنون به حجم تولیدی خوبی دست یافته است و به ویژه در حوزه تامین مواد اولیه ی محصولات شوینده توانسته به یک بازار خوب دست پیدا کسب کند.

مهندس بازوند تصریح کرد: یکی از رویکردهای مدیریت ارشد استان در حوزه صنایع پتروشیمی، راه اندازی صنایع پایین دستی این مجموعه است و راه اندازی صنایع پایین دستی هم به توسعه فعالیت‌های مجموعه و پویایی اقتصادی آن کمک می‌کند و هم زمینه ای را فراهم می کند تا از ظرفیت های این مجموعه ها برای ایجاد فرصت های شغلی جدید برای جوانان کرمانشاهی استفاده شود.

وی گفت: در همین راستا برنامه ریزی کرده ایم که یک همایش مهم سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع پایین دستی پتروشیمی برگزار کنیم و یک مجموعه مشوق‌های مناسب را در اختیار سرمایه‌گذاران و کارآفرینان این حوزه قرار دهیم.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: با جذب سرمایه گذاری‌های جدید شاهد رونق تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی بسیاری در صنایع پایین دستی این حوزه خواهیم بود.

 بازوند گفت: همچنین طبق گزارشی که هیئت مدیره در این نشست ارائه داد، پتروشیمی بیستون به توانمندی تولید سوخت جت دست پیدا کرده و موفق شده در مقیاس آزمایشگاهی به تولید این محصول بپردازد.

این مسئول خاطر نشان کرد: تنها پالایشگاه‌های محدودی در ایران از این توانمندی برخوردار هستند و در صورتی این مجموعه بتواند خط تولید را راه اندازی کند می‌تواند یک اتفاق خوب در عرصه تولید استان باشد.

شایان ذکر است در این نشست کاری روند توسعه و مشکلات این مجموعه در حوزه تولید، تامین خوراک و بازار فروش و شکل‌گیری صنایع پایین دستی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردید

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۳۳۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان