//
کدخبر: ۲۱۰۰۰۸ //
استاندار کرمانشاه:

رضایتمندی مردم و تکریم ارباب رجوع در کل استان وضعیت مناسبی ندارد

مهندس بازوند استاندارکرمانشاه در نشست شورای اداری که امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد اظهار داشت: از تلاشهای مجموعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در برگزاری جشنواره شهید رجایی تشکر میکنم.

رضایتمندی مردم و تکریم ارباب رجوع در کل استان وضعیت مناسبی ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

بازوند افزود: با وجود تنگناهای متعدد توانستیم با یکدیگر پروژه های قابل توجهی را افتتاح و کلنگ زنی کنیم که جا دارد از همه مدیران و فرمانداران تشکر کنم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بهره وری و صرفه جویی باید در سال جاری به عنوان یک اولویت مدنظر همه مدیران قرار گیرد و مدیران امسال چندان به دنبال خرید تجهیزات جدید برای دستگاهها نباشند‌.

بازوند گفت: مجموعه رضایتمندی مردم و تکریم ارباب رجوع در کل استان وضعیت مناسبی ندارد و از دکتر کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و حجه الاسلام والمسلمین عزیزی مدیرکل بازرسی استانداری میخواهم که به شکل ویژه ای به این موضوع رسیدگی کنند‌.

این مسئول بیان داشت:  دستگاههایی که وضعیت رضایتمندی مردم از آنها مناسب نیست باید به صراحت معرفی شوند‌.

وی افزود: مدیران از ظرفیتهای رسانه ها برای ارائه گزارش عملکرد خود به مردم استفاده کنند.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: همایش صدمسجد صد مدیر با برنامه ریزی مطلوبتری استمرار خواهد یافت و در آستانه ماه محرم، از عموم‌مردم استان دعوت میکنم که خود را برای پذیرایی از زائرین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام مهیا کنند.

وی از جعفر همتی به عنوان کسی تجربه بسیار ارزنده ای در موضوع اربعین دارد یاد کرد و افزود:همتی به عنوان رییس قرارگاه ویژه اربعین حسینی مرز خسروی منصوب شده است و در پیگیری موضوعات اربعین، حرف ایشان حرف ماست.

بازوند همچنین راه اندازی پنجره خدمات الکترونیک سرمایه گذاری با پیگیری دکتر هدایت حاتمی و آقای محمدی را اقدامی ارزنده در راستای توسعه سرمایه گذاری در استان برشمرد و گفت: بر اساس توافقات به عمل آمده با نمایندگان دفتر مقام معظم رهبری، توانمندسازی شهرستان سرپل ذهاب به بنیاد مستضعفان سپرده میشود که بی تردید جهشی در توانمندسازی مردم این شهرستان خواهد شد. نماینده استانداری در این خصوص دکتر باباخانی است.

استاندار کرمانشاه یادآور شد : شهرستان دیگری که مشمول این توانمندسازی خواهد شد، شهرستان هرسین است که نماینده استانداری در این خصوص دکتر مجتبی قبادی است‌.

بازوند افزود: مدیران در توسعه استان باید نگاه فرابخشی داشته باشند و فقط به فکر حوزه کاری خود نباشند‌ و از همین حالا به هرشکل ممکن به گونه ای تدبیر کنند که بودجه های استان برگشت نخورد.

این مسئول در پایان گفت:دکتر کریمی به صورت ویژه کمک به بازنشستگان را مدنظر قرار دهند و مدیران کل از مشاوره بازنشستگان استفاده کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۰۰۸ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    در این مساله استانداری سرآمد است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان