//
کدخبر: ۲۰۸۴۴۹ //
دادستان کرمانشاه:

بخشداران از وظیفه تامین نظم و امنیت در حوزه خود غافل نشوند

محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در نشستی که با بخشداران شهرستان کرمانشاه از آنان خواست از وظیفه تامین نظم و امنیت در حوزه خود غافل نشوند.

بخشداران از وظیفه تامین نظم و امنیت در حوزه خود غافل نشوند
به گزارش فرتاک نیوز،

دادستان کرمانشاه در راستای بررسی مشکلات قضایی بخش های شهرستان با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان، فرماندار و بخشداران کرمانشاه در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه برگزارشد، اظهار کرد: جرایمی که در حوزه بخش ها رخ می دهد به دلیل وضعیتی که این حوزه ها دارند نیازمند توجه ویژه و تشدید نظارت ها است.

صادقی افزود: برای مقابله موثر و جدی با جرائمی که در حوزه بخش‌ها در حال ارتکاب است بایستی سراغ بخشداران رفت چراکه بر اساس قانون اولین وظیفه یک بخشدار پیگیری نظم و امنیت در حوزه مربوطه است.

وی یادآورشد: البته اجرای این مهم نیازمند تعامل با دستگاههای مربوط به ویژه دستگاه قضایی است.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: ما معتقدیم تقویت حاکمیت قانون نیازمند تعامل با دستگاه اجرایی است و براین اساس حسب دستور ریاست معظم قوه قضاییه جلسات تعاملی با دستگاه‌های اجرایی در دادسرا در حال تشکیل است و بخشداران به عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای که می‌توانند در تامین نظم و امنیت جامعه موثر باشد مورد توجه دادسرا قرار دارند.

وی همچنین در این جلسه به نقش بخشداران در تحقق نظم و امنیت پرداخت و تاکید کرد: بخشداران بایستی با ورود به تمامی مسائل و معضلات حوزه خود و با توجه به ظرفیت‌های که در اختیار دارند نظیر استفاده از ظرفیت میانجیگری ریش‌سفیدان و مسائل را با روش های غیر کیفری حل و فصل نمایند.

 همچنین در این نشست بخشداران به مسائل و مشکلات قضایی حوزه خود پرداختند

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۴۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان