//
کدخبر: ۲۰۵۳۴۷ //

اقتصاد کشور با طرح‌های «اقتصاد مقاومتی» به گردش درمی‌آید

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی گفت: باید با تلاش در همه عرصه‌ها چرخه اقتصاد کشور را به گردش درآوریم.

اقتصاد کشور با طرح‌های «اقتصاد مقاومتی» به گردش درمی‌آید
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین محمدرضایی شامگاه امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر اظهار کرد: با پایان یافتن جنگ هشت ساله و پیروزی ما نحوه دشمنی به شکلی دیگر تغییر کرد و اکنون جنگ اقتصادی را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمن با داشتن ظرفیت و آمادگی و عدم آمادگی نیروهای ایرانی، اظهار کرد: با همه این شرایط اما همچنان با عزت پیش می‌رویم و اکنون هم اگر رویه دوران دفاع مقدس، آن میدان نابرابر را ادامه دهیم موفق خواهیم بود.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران آرایش جنگی در آن دوران را مهمترین عامل پیروزی دانست و افزود: در دفاع مقدس همه دشمنی دشمنان را باور کرده بودند که اگر امروز هم این فضا ایجاد شود و با همان آرایش دشمن با آنها مقابله کنیم پیروز می‌شویم.

محمدرضایی با تاکید بر اینکه این آرایش ضروری است، تصریح کرد: مهم نیست در کدام سنگر باشیم، مهم این است که مردم و مسؤولان همه در یک سنگر باشند و در اینجا ملیت مهم است و اینکه مردم خود را مسؤول بدانند و همه در سنگرها قرار گیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن امروزه در عرصه اقتصاد، سیاست، نهاد فرهنگی خانواده و علم با ما می‌جنگد، خاطر‌نشان کرد: اقتصاد به قدری مهم است که دولت باید از بخش خصوصی کمک گیرد و هوشمندی مردم سبب پیروزی خواهد شد.

محمدرضایی با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی گفت: باید با تلاش در همه عرصه‌ها چرخه اقتصاد کشور را به گردش درآوریم.

وی ادامه داد: مجموعه سپاه و بسیج با قدرت مضاعف آماده است که همه با هم در کنار یکدیگر بتوانیم آینده روشن را برای مردم جامعه رقم بزنیم.

در این مراسم از تلاش‌های محمد محمدی تودیع و محمدرضا خمسیه به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج رامسر معرفی شد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۳۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان