//
کدخبر: ۱۹۳۰۲۱ //

امام جمعه موقت شهرکرد: دولت باید در مقررات‌ دست‌ و پا‌گیر‌ اقتصادی کوتاه‌ بیاید

امام جمعه‌ موقت‌ شهرکرد گفت: دولت باید در مقررات‌ دست و پا‌گیر کوتاه بیایید‌ و به اقتصاد کمک کند‌.

امام جمعه موقت شهرکرد: دولت باید در مقررات‌ دست‌ و پا‌گیر‌ اقتصادی کوتاه‌ بیاید
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام و المسلمین سید‌ابوالحسن فاطمی درخطبه‌های نمازجمعه اظهار داشت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در روزهای اخیر به ویژه در سالروز ارتحال امام(ره) در مرقد مطهر ایشان باید در مقابل دشمن مقاومت و با تلاش بیشتر و تولید بهتر و کمک دولت ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به لزوم کوتاه آمدن دولت در مقررات اقتصادی و رونق تولید افزود: دشمن قدرت ندارد، فقط می‌خواهد بترساند و امکانش را ندارد که حمله نظامی کند و از لحاظ جهانی معادلات جهانی اجازه نمی‌دهد که حمله داشته باشد و نمی‌توانند کاری کنند. 

امام جمعه موقت شهرکرد بیان کرد:  در جنگ‌های صدر اسلام نیز امام علی(ع) و اباعبدالله از مقاومت و ایستادگی استفاده می‌کرده‌اند و رهبر عظیم‌الشان اسلام هم تاکید دارند مقاومت کنید تا دشمن کوتاه بیاید و از رو برود، یک نوع مقاومت، ایستادگی دیپلماتیک است که کسانی که در این حیطه خدمت می‌کنند باید جا نزنند و بیشتر مقاومت کنند، یک نوع مقاومت مردم است که باید در صحنه سیاسی حاضر باشند و هر لحظه که رهبر فرمودند ابراز شجاعت، مقاومت و وفاداری کنند.

فاطمی با اشاره به اینکه یک نوع مقاومت از لحاظ اقتصادی است خاطرنشان کرد: ایران اسلامی از وقتی که مستقل شد اقتصاد مقاومتی به راه انداخت و با فعالیت صادقانه و کار و تلاش بیشتر به این راه ادامه می‌دهد و دولت هم نباید بهانه تراشی کند تا بتوانیم از این پیچ تاریخی هم عبور کنیم. 
وی با اشاره به اهمیت صدا و سیما در الگو سازی گفت: در گذشته مردم از عالمان دینی یا از طریق تعزیه‌ها و پای منبر،اطلاعاتی که لازم داشتند را می‌گرفتند اما امروزه با اینکه هنوز این موارد پررنگ است اما صدا و سیما نقش بسیار اثرگذاری دارد و باید در الگوسازی در همه موارد مانند لباس پوشیدن، تکیه کلام‌ها و موارد مذهبی تلاش کند زیرا ارگان وسیع حاکمیت نظام جمهوری اسلامی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۰۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان