//
کدخبر: ۱۹۲۷۲۷ //

رئیس شورای عالی زکات کشور: دشمن از نفوذ فکری فرهنگی و علمی ایران در منطقه هراس دارد

رئیس شورای عالی زکات کشور گفت: دشمن از نفوذ فکری فرهنگی و علمی ایران در منطقه هراس دارد.

رئیس شورای عالی زکات کشور: دشمن از نفوذ فکری فرهنگی و علمی ایران در منطقه هراس دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام سیدرضا تقوی عصر چهارشنبه در پنجاه و ششمین سالگرد شهدای ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ که در مزار شهدای ۱۵ خرداد تهران برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: دشمن از نفوذ ایران در منطقه هراس دارد چرا که نفوذ ما فکری، فرهنگی و علمی است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: حزب الله لبنان یکی از قدرت های مهم است و این قدرت مهم و حیاتی یکی از اندیشه های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) با مدیریت مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امروزه اقتدار کشور های منطقه به برکت انقلاب اسلامی است و اگر مقام معظم رهبری نبودند شاید به اینگونه نبود، مردم ایران اسلامی قدردان رهبر معظم انقلاب هستند.

عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ادامه داد: امروز اگر در کنار مزار شهدای ۱۵ خرداد جمع شدیدم به خاطر ادای دِینمان به خانواده های شهدای ۱۵ خرداد است و یکی از ویژگی های آن شهیدان عزیز این بود که در سخت ترین مرحله انقلاب به میدان آمدند و از ولایت دفاع کردند.

وی یادآور شد: شهدای ۱۵ خرداد زمانی به میدان آمدند که پست، مقام، پرونده سازی و.... نبود بلکه برای دفاع از رهبری و مرجعیت خود رفتند.

رئیس شورای عالی زکات کشور تصریح کرد: عده ای در ابتدای انقلاب بودند، اما بعد ها این افراد ریزش پیدا کردند و از قطار انقلاب پیاده شدند، این افراد در زمان پیامبر اکرم (ص) هم وجود داشتند.

تقوی خاطر نشان کرد: در زمان گذشته هم طلحه و زبیر جنگ جمل را برعلیه امیرالمومنین (ع) ایجاد کردند، آنها همان افرادی بودند که در کنار امیرالمومنین (ع) و پیامبراکرم (ص) شمشیر می زنند، اما بعدها از راه امام زمان (ع) خود فاصله پیدا کردند، در انقلاب هم خیلی ها عاقبت بخیر نشدند و از قطار انقلاب پیدا شدند.

وی بیان داشت: عده ای از جوانان، قبل از انقلاب در خیابانها و حتی در کابار خانه ها بودند، همان جوانان به ندای امام خمینی (ره) در زمان جنگ لبیک گفتند و شهید دفاع مقدس شدند.

عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه افزود: جانبازان، سند های مظلومیت جمهوری اسلامی ایران هستند، جوانان با جانبازان دفاع مقدس بیشتر مونس بشوند، اگر این شهدا و جانبازان نبودند، امروز ایران اسلامی مقتدر نبود.

تقوی گفت: خانواده های شهدای ۱۵ خرداد، مطمئن باشند که مردم ایران اسلامی قدردان این شهدای والامقام هستند.

رئیس شورای عالی زکات کشور در پایان اظهار داشت: مردم دشت ورامین با روحیه و تفکر ظلم ستیزی به میدان آمدند و از رهبر خود دفاع کردند، مردم این دیار از جان خود گذشتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۷۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان