//
کدخبر: ۱۸۴۷۸۷ //

کرمانشاه آماده میزبانی شهرک صنعتی مشترک ایران و عراق است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه آماده است میزبان شهرک صنعتی مشترک ایران و عراق باشد.

کرمانشاه آماده میزبانی شهرک صنعتی مشترک ایران و عراق است
به گزارش فرتاک نیوز،

 بیژن کردستانی با اشاره به اینکه در سفر اخیر وزیر صمت به استان کرمانشاه پیگیری‌هایی برای اینکه کرمانشاه صاحب شهرک صنعتی مشترک ایران و عراق شود صورت گرفت، افزود: امکانات و زیرساخت‌های لازم را برای راه‌اندازی این شهرک داریم.

وی ادامه داد: شهرک صنعتی مرزی قصرشیرین گزینه‌ای مناسب برای راه‌اندازی شهرک صنعتی مشترک ایران با عراق است و همه زیرساخت‌های این منطقه فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه با بیان اینکه شهرک صنعتی مرزی قصرشیرین از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه بود، خاطرنشان کرد: وسعت کل اراضی در اختیار این شهرک 75 هکتار است که تمام این وسعت وارد فاز عملیاتی شده است.

به گفته کردستانی، تاکنون سه قرارداد در این شهرک صنعتی مرزی با وسعت چهار هکتار با متقاضیان منعقد شده و زمینه برای انعقاد قراردادهای بیشتر فراهم است.

وی از فراهم شدن زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز، مخابرات، آسفالت معابر، ساختمان اداری و ... در این شهرک یاد کرد و گفت: بیش از 18 پروژه عمرانی با اعتبار 200 میلیارد ریال در این شهرک اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه شهرک صنعتی مرزی قصرشیرین را بهترین گزینه برای احداث شهرک‌ صنعتی مشترک ایران و عراق دانست و عنوان کرد: زیرساخت‌های این شهرک آماده استقرار سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۷۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان