//
کدخبر: ۱۸۳۶۶۱ //

زنوزی: شخصیت تراکتور فراتر از لیگ ایران است

مالک باشگاه تراکتورسازی از هواداران تیمش خواست مقابل پرسپولیس اجازه ندهند تماشاگرنماها باعث محرومیت این تیم شوند.

زنوزی: شخصیت تراکتور فراتر از لیگ ایران است
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا زنوزی شب گذشته روی خط ارتباطی برنامه موج فوتبال شبکه سهند رفت و صحبت هایی را درباره شرایط تیمش و برخی مسائل دیگر انجام داد. ماحصل حرف های زنوزی را در ادامه می خوانید:

آماده دیدار با پرسپولیس هستیم

تیم ما آماده است و مشکل خاصی وجود ندارد. فقط مسعود شجاعی به دلیل محرومیت غایب است اما مابقی نفرات می‌توانند در بازی روز چهارشنبه به میدان بروند.

مردم انتظار برد مقابل پرسپولیس دارند

انشاالله به هدف اصلی‌مان می‌رسیم و در میدان بازی نتایج به سود ما رقم خواهد خورد. بازیکنان و تیم تراکتورسازی شایستگی‌‌شان را نشان می‌دهند. تیم بزرگی داریم و مردم هم به حق انتظار دارند این تیم نتیجه بگیرد.

هرگز در کار فنی لیکنز دخالت نمی کنم

به هواداران حق می‌دهم انتقاد فنی کنند. این انتقادات باید مثمر ثمر باشد و کادرفنی هم برداشت خوبی از این انتقادات داشته باشند. 12-13 سال است باشگاه‌داری می‌کنم هیچ مربی نمی‌تواند بگوید که من در مسائل فنی دخالت کردم مثلا هیچ وقت به سرمربی زنگ نزدم که از آن بازیکن استفاده کند و از فلان سیستم استفاده کند. این حیطه در اختیار سرمربی است. ما سرمایه‌گذاری می‌کنیم و هوادار حمایت می‌کند اما باید به آنها هم فضا بدهیم تا کارشان را انجام دهند. اگر قرار بود من سرمربی باشم شغلم را تغییر می‌دادم. وقتی کسی مسئولیت فنی تیم را بر عهده گرفته باید اجازه بدهیم کارش را انجام دهد.

همه می گویند شخصیت تراکتور فراتر از لیگ ایران است

ما تیم را خیلی دیر تحویل گرفتیم. در بازار نقل و انتقالات دستمان بسته بود و همه بازیکنان قرارداد داشتند. با برخی از بازیکنان هم که‌ صحبت کردیم قصد قرارداد بستن نداشتند چرا که  فصل قبل تراکتورسازی در رده یازدهم و دوازدهم قرار گرفته بود. سعی کردیم این خلا را با جذب بازیکنان خارجی و ملی پر کنیم. در همین راستا مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی را جذب کردیم. این بازیکنان شخصیت باشگاه را فراتر از لیگ ایران بردند. وقتی صحبت از تراکتورسازی می‌شود همه با احترام می‌گویند شخصیت تراکتورسازی فراتر از لیگ برتر ایران است.

میهمان نوازی مان را به دنیا نشان می دهیم

پرسپولیس در نیم فصل اول برای بازی با ماشین سازی به ورزشگاه آمد. در آنجا گفتم فرهنگ ما فرهنگ مهمان نوازی است. این مهمان نوازی را باید به همه دنیا نشان دهیم. اشعار شعرای بزرگ تبریز اصالت ما را نشان می‌دهد و نباید مقابله به مثل کنیم. باید فرهنگ خودمان را نشان دهیم. هر کسی هر چه دوست دارد بگوید اما فرهنگ ما این است.

از رفتار تماشاگرنماها نمی توانم دفاع کنم

چند نکته به برخی تماشاگر نماها می‌گویم که باعث می‌شوند در کارهای ما خلل ایجاد شود. وقتی یکی مثل من برای پیگیری حقوق تراکتورسازی اقدام می‌کنم به خاطر رفتار برخی تماشاگر نماها نمی‌توانم دفاع کنم. هر جا می‌روم با جواب بدی مواجه می‌شوم و سرم را پائین می‌اندازم چرا که نمی‌توانم جوابگو باشم. ما هشت سال از خاک کشورمان و ایران دفاع کردیم. بیش از 200 هزار شهید در این کشور دادیم. یکسری شعارها برای کشور و فرهنگ ما نیست. این مسائل باعث می‌شود که نتوانم حق و حقوق باشگاه را بگیرم و با جواب‌های متفاوتی رو به رو شوم.

هواداران اجازه ندهند که محروم شویم

انتظارم از کلیه هواداران این است که من که برای کمک به تیم آمدم را یاری کنند و بتوانیم به حق فوتبالی و قانونی‌مان برسیم. مشکلاتی هست که خواهش می‌کنم هواداران جواب این تماشاگرنماها را بدهند و اجازه ندهند که ما را محروم کنند. حقوق ما به خاطر برخی مسائل ساختار شکنانه در حال پایمال شدن است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۶۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان