//
کدخبر: ۱۶۰۱۰۳ //
رئیس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فراورده های نفتی:

سیاست‌های دو سال اخیر دولت رانت اقتصادی ایجاد کرده است

رئیس هیئت مدیر اتحادیه صادرکننده فراورده های نفتی از­ برخی سیاست های دو سال اخیر دولت که باعث ایجاد رانت در عرصه اقتصاد کشور­ شده است انتقاد کرد.

سیاست‌های دو سال اخیر دولت رانت اقتصادی ایجاد کرده است
به گزارش فرتاک نیوز،

 عباسعلی اسلامی رئیس هیئت مدیر اتحادیه صادرکننده فراورده های نفتی هدف از برگزاری سیزدهمین همایش سالانه اتحادیه صادرکنندگان فراورده های نفتی را بررسی روند صنعت نفت و گاز چالش‌ها و دستاوردهای آن عنوان کرد و افزود: امسال برای همایش شعار توسعه صادرات قانون محور و بدون رانت انتخاب شد که تحقق آن می تواند بخش اعظمی از مشکلات امروز ما را برطرف کند.

عباسعلی اسلامی با انتقاد از­ برخی سیاست های دو سال اخیر دولت که باعث ایجاد رانت در عرصه اقتصاد کشور­ شده است گفت: انتظار داریم دولت با استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد و همچنین تبیین سیاست ها و تدوین برنامه های راهبردی و دراز مدت اقدامات موثری در جهت حل این­ معضل بردارد.

وی عدم دخالت دولت در حوزه پولی و بانکی اتخاذ سیاست های انقباضی در بودجه و رعایت انصاف در واگذاری های اصل 44 را از مهمترین اقدامات دولت برای کوتاه کردن دست رانتخواران از اقتصاد و حرکت بر پایه قانون دانست و افزود: توسعه صنایع پایین دستی و شفاف و با تدبیر عمل کردن در حوزه ارز و بورس ضمن ساده سازی و تسریع در فرایند تجارت فضای مناسب و مطمئنی برای کسب و کار و سرمایه در اقتصاد ملی فرآهم می آورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۰۱۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان